Dobrý den, zřídil jsem si EUR účet pro platbu za ubytování. Teprve na místě jsem zjistil, že firma nemá účet v EUR a požaduje platbu cash Bankomaty nabízí pouze HRK, některé ještě USD, nenarazil jsem na EUR. Navíc v max. množství přepočteném z CZK účtu, nikoliv přímo z účtu EUR. Můžete mi poradit, jak se ke svým EUR mohu v Chorvatsku nejlépe s použitím platební karty dostat? Děkuji za laskavost a zdravím!
Dobrý den, můj dotaz zní, jestli banka může na mém bankovním účtu vymazávat položky v pohybech či jiných službách. A dále jak s tím vším mohu naložit já, protože mě to celé vážně dost poškodilo vzhledem k charakteru mých zadaných odchozích plateb, které neproběhly. A to nemluvě o čase a nervech, které jsem nad tím strávila a ztratila. A na konec jsem byla ještě zesměšněna a neprávem osočena z chyby. Chtěla bych tuto zkušenost zveřejnit klidně i na sociálních sítích jako varování pro ostatní klienty. Tak bych chtěla vědět, zdali v dnešní době svobodného slova můžu.
Dobrý den mám učet u PayPal a České spořitelny (účty jsou spárované). Vždy jsem posílal peníze z ČS na PayPal 81880459/2700 a nikdy nebyl problém. Až nyní, kdy již tři měsíce řeším, že PayPal mi tvrdí, že peníze na účet nedorazily, a Česká spořitelna tvrdí, že peníze poslala...nevíte prosím jak mohu ověřit, která strana lže? Popřípadě jak se mohu pokračovat, když banka tvrdí, že peníze úspěšně odeslala a druhá strana (PayPal) tvrdí, že peníze neobdržela? Děkuji s pozdravem.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.