Pokračování dotazu č. 18603: Dobrý den, ano to vím, ale chci se zeptat, jestli vůbec Mexiko nějaké IBAN má. Kámoška mi poslala svoje čísla, ale IBAN nemá, má jenom SWIFT. Jak je to tedy? Je vůbec možné posílat z Česka do Mexika platbu přes bankovní účet? Děkuji a přeji hezky den.
Dobrý den, po práci jsem zadal kolegovi číslo účtu, na který mi měl přijít určitý obnos, ale zapomněl jsem mu nadiktovat předčíslí. Je to velký problém, díky kterému nebude rozeznatelný můj účet, nebo mám nepanikařit? (peníze stále nedošly) Přeji pěkný zbytek dne.
Dobrý den, v roce 2000 jsme založili Univerzální kapitálové pojištění u Komerční pojišťovny. Měsíční čásky jsme posílali na účet 108330570/5100. Po roce se změnil kód banky na 0300, což jsem provedl taky na svém trvalém příkazu a celou dobu až do května letošního roku 2022 vše běželo v pořádku a komerční pojišťovna dostávala platby. Od května se tento tok přerušil. Dostali jsme upomínku, ale na ni je jiné číslo učtu a to od Komerční banky. Nikdo mi není schopen říct, kde mi uvízly poslední 2 odeslané splátky. Na infolince Komerční pojišťovny dokola opakují, že mají kód banky 110 a nejsou schopni zjistit, kde uvízly poslední 2 splátky odeslané na původní účet 108330570/0300. Do mojí banky ze které peníze šly a nevrátily se. Jak to mám řešit? Na Infolince Komerční pojišťovny mi nejsou schopní pomoci a mám si to vyřešit sám u své banky Děkují
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.