Dobrý den, existuje termín interní číslo pro účet? Zadal jsem omylem u platby jinou banku. Banku u které mám účet. Banka poslala peníze na jiný účet, který je u ní veden. Banka tvrdí, že jsem se trefil na její interní číslo pro účet. Zadal jsem jiný účet (chybně), ale dle výpisu banka zaslala platbu na jiný účet u ní vedený. Myslím si, že banka nemá měnit dispozice. Interní číslo účtu je věcí banky. Banka by přece neměla svévolně měnit dispozice u čísla účtu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, můj přítel (17 let) měl ve své smlouvě na brigádě uvedeno, že by měl dostávat výplatu vždy 15. dne v měsíci. Už je to však 16 dní a peníze stále nepřišly. Ale víme, že odeslání platby neproběhlo dříve než před 3 dny. Přítel však začal pochybovat a je nervózní, jestli třeba nezadal špatně číslo účtu a zdali peníze neodešly na neexistující účet nebo na účet někoho jiného. Co by měl v této situaci dělat? Počkat, jestli peníze přijdou, nebo se obrátit na šéfovou, která je za odeslání výplaty zodpovědná? A pokud by se na ni obrátil, co by se dalo s tímto problémům v tomto případě dělat? Jsou peníze nenávratně ztraceny, nebo se dají popř. získat zpátky z cizího účtu nebo třeba poslat výplatu znovu, pokud odešly na neexistující účet? Budu moc ráda za odpověď. Děkuji
Dobry den, za prevod peňazí z Poštovej banky Slovensko do ČSOB Česko v sume 1 100 euro a následný výber v českých korunách bol účtovaný poplatok 2 400 českých korún. Vysvetlenie, že sú to nejaké dane. Môžete mi to, prosím vás, vysvetliť? Ďakujem.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.