Dobrý den, posílala jsem peníze na český účet UniCredit Bank a chtěla jsem je převést na svůj PayPal účet. Bohužel jsem místo trasfer ID zadala merchant ID. Co mám teď dělat, nebo na koho se obrátit? Psala jsem již do UniCredit Bank. Nebo se peníze samy vrátí na účet kvůli špatnému ID? Děkuji za odpověď
Dobry den, v souvislosti s cerstve zahajenou valkou na Ukrajine a vedomim, ze ma banka, Fio, pouziva k USD platbam ruskou Sberbank, nechal jsem si fakturu od klienta z USA proplatit na ucet u HSBC v USA s tim, ze ji pozdeji, v klidu preposlu na ucet v CR. Z predchozich zkusenosti to obvykle trvalo 2-3 dny, takze jsem nemel sebemensi duvod k obavam. Vsechny naklady vznikle s predmetnou zakazkou jsem proto uhradil ze svych domacich rezerv a pak, koncem brezna, zadal prikaz k prevodu do CR. Nicmene, nekolik dni po zadani prikazu se mi z HSBC ozvali, ze korespondencni banka - Citibank - pozaduje dalsi detaily platby. Poslal jsem jim tedy prislusne faktury, ale nic se nedelo. Prubezne jsem se dotazoval HSBC i zdejsi cilove Fio banky zda je nejaky posun, ale platba pry uvizla v Citibank. Dnes je to jiz 5 tydnu, a penize stale nikde. HSBC se vymlouva, ze penize od ni odesly, Fio zase, ze zadne dosud neprisly. Jedine, co jsem po soustavnych dotazech z HSBC vymamil, je jakysi case ID z americke Citibank, ale penize fakticky nemam k dispozici nikde. Zajimalo by mne, zda se nekdo s necim podobnym setkal? Je mozne, ze prevod muze trvat klidne mesic i dele? Neexistuje nejaka lhuta, ve ktere musi (korespondencni) banka penize bud poslat prijemci nebo vratit odesilateli? Anebo snad zavisi rychlost prevodu na vysi posilane castky? A konecne, vedel by nekdo, jak mam v teto, pro mne jiz financne vysilujici situaci, postupovat? Dekuji predem za jakekoli rady.
Dobrý den, chci se zeptat, včera jsem platila hotel ve Španělsku a platit jsem měla 957,83 EUR. Mám UniCredit Bank, platilo se to přes platební bránu Global Payments, ale z karty mi to strhlo neznámým důvodem 1091 USD. Nevím proč v USD a proč o tolik navíc. Děkuji
Dobry den, resim vraceni penez se spolecnosti Zalando. Objednavku jsem platila prevodem z Revolut uctu, ktety k prevodu pouziva treti stranu (vitesse). Zalando tvrdi, ze vratilo penize na ucet odesilatele, coz je Vitesse. Resila jsem to s podporou Revolutu, ale bohuzel nejsou schopni to blize proverit, pokud Zalando nevystavi doklad o provedene vratce - Zalando tyto dokumenty udajne neposkytuje. Mam na tento doklad (o provedene vratce) jako zakazni ze zakona pravo? Pripadne jaka strana muze iniciovat dohledani platby? Vitesse nebo Zalando jako odesilatel? Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.