Dobrý den, 31.3. se mi na poště v Nižboru po trojím chybném zadání PINu platební karta zablokovala. Až do dnešního dne jsem ji nepotřeboval, byl jsem hospitalizován ve vzdálené nemocnici. Poraďte, jestli jde žádost o její odblokování podat mailem nebo telefonicky? Jsem v současné době po těžké operaci částečně imobilní.
Dobrý den, potřebuji přítelkyni poslat peníze do Ruska, město Kazaň. Mohu použít v této době převod přes Western Union aby platba proběhla v pořádku? Zkoušel jsem to převodem z účtu v Moneta Money Bank, ale peníze se mi vrátily z Bruselu zpět a to ještě z 510 euro odeslaných přišlo zpět jen 425 euro. Děkuji za radu.
Dobrý den, prosím o informaci jak je to s platbou na Ukrajinu, když majitel účtu trvá na vložení 3 různých účtů do platebního titulu. Jeden IBAN ale 2x SWIFT a přitom je každý z jiné země. "In your transaction you MUST indicate the details of all the three banks with all the three accounts as according to Ukrainian tax policy any foreign payment first goes to the Bank Correspondent, then to the Bank of Beneficiary and only after that on the account of the UKU. It means if you do not indicate any of the accounts UKU will never receive your money." Děkuji za pomoc
Dobry den, nedavno jsem se snazil zaplatit fakturu z Ruska, ale dostal jsem posilane penize zpet z poznamku "internal policy". Banka kam jsem penize posilal neni na seznamu bank, ktere jsou odpojene ze SWIFT (AVJSRUMMXXX). Ptal jsem na pobocce a rekla mi bankerka, ze skoro vsechny ruske banky podlehaji sankcim a neni to kvuli nastaveni RB. Ale nepovedlo se mi dostat podrobnejsi informaci. Je nekde oficialni seznam bank v Rusku, kam penize posilat smim a kam nesmim? Dekuji
Dobrý den, prosím, jak je možné, že v internetovém bankovnictví k mému správně zadanému Swift kódu se objeví na jeho konci dodatečné symboly XXX, které jsem tam určitě nezadal. Kvůli tomu se zřejmě neprovedla moje platba do banky v Mexiku a navíc, zaslaná částka se mi dodnes nevrátila zpět na můj účet. Platbu jsem posílal 16.3.2022 a syn mi sdělil, že platbu neobdržel. Prosím, poraďte mi, Jak mám dále postupovat. Předem vám děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.