Dobrý den, poslala jsem nedopatřením platbu na dvojmístné číslo účtu. Platba normálně proběhla a na pobočce mi napsali žádost o vrácení platby. Překvapilo mne, že existují dvoumístná čísla účtů. Zajímalo by mne, jakým klientům je banky poskytují. Děkuji za odpověď i za to, že takto radíte.
Dobry den, prosim, posilala jsem z italske banky z meho uctu penize do Monety v CR na dcerin ucet. Pani u prepazky nicemu nerozumela a poslala penize na spravny IBAN ale spatny kod, takze nakonec vyjelo, ze penize jdou na IBAN Monety, ale na kod Ceske sporitelny. Penize jeste neprisly. Jak se to da resit? Dekuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.