Dobrý den, provozuji malý eshop se svými výrobky a 80% mých zákazníků je z US. Používám platební bránu PayU a poslední dobou je většina plateb z US stornována s vysvětlením, že US banky mají defaultně blokovány platby mimo US. Lze toto řešit? PayPal si vezme i 10% a není to příliš praktické, prodejce musí nabízet jednoduchou a funkční platbu, jinak má smůlu. Děkuji za případnou odpověď.
Dobrý den, kamarádka se Slovenska poslala peníze s VÚB banky urgentní zahraniční platbu do ČR, konkrétně do Air Bank a peníze stále nedorazily. Zjistilo se, že účet je správný a peníze se odečetly, ale na účet příjemce nedorazily. Spletla jméno. Jak se to řeší? Nejspíš to jde přes korespondenční banku. Peníze odešly v pátek a do dneška nic. Děkuji za případnou odpověď.
Dobrý den, nabízel jsem na internetu zboží k prodeji v hodnotě 2 000 Kč. Nakonec jsem druhé straně sdělil, že o zboží má zájem kolega, proto ho nebudu prodávat. Druhá strana nesdělila žádné svoje údaje - jméno, příjmení, bydliště, telefon. Jedná anonymně. Já jsem mu sdělil jméno, příjmení, adresu, telefon + číslo bankovního účtu. Uvedl, že mi poslal poštovní složenkou peníze na můj bankovní účet, ať mu obratem pošlu zboží. Žádal jsem o uvedení bankovního účtu nebo adresy, kam poslat peníze zpět, až je obdržím na účet. Informace neposkytl a neodpovídá na dotazy. Jak vrátit nechtěnou platbu z bankovního účtu na složenku. Jak bych měl postupovat, děkuji.
Dobrý den, chtěl bych zaplatit obchodníkovi v Itálii za zboží (v eurech). Je možné nějakým způsobem platbu blokovat (např. platba odejde z mého účtu, protistrana platbu uvidí, ale nebude moct na peníze sáhnout, nebo nějaká třetí strana, která to bude blokovat) do doby než budu mít jistotu, že zboží odeslal (až bude zboží naložené, dorazí)? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pane Jermáři, chtěl bych Vás jen poprosit, zda nevíte, jak bych mohl pokračovat v této záležitosti. Odeslali jsme platbu obchodníkovi za domény, ale otec špatně napsal VS, oni platbu přijali, ale bohužel jsme se trefili do VS, který patřil jinému klientovi a tím mu zaplatili jeho doménu. Po nás chtěli, ať zaplatíme znovu se správným VS a následně, až se jim podaří peníze dostat od klienta, kterému jsme mu to zaplatili, tak nám peníze pošlou. Novou platbu se správným VS jsme tedy uhradili. Uplynuly 2 měsíce a oni nám sdělili, že nám nemůžou nic vrátit, protože jim klient nevrátil peníze (naše, které se spárovaly s jeho VS). Dá se v této záležitosti něco dělat? Protože jejich argumentace je, že u nich je vše v pořádku a více nám nemůžou pomoci. Děkuji za ozvání Přeji pěkný den
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.