Dobrý den, mám dotaz, co mám všechno doložit, když musím ohlásit změnu účtu pro vyplacení důchodu z Rakouska, když Česká spořitelna ruší vkladové účty a já nechci u České spořitelny nový účet založit. Je nutné žádost odeslat písemně nebo stačí elektronicky? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, 20. dubna jsem z mBank poslal rodině peníze do Zambie (do Zambijské banky Abbank). Peníze tam nedorazily, ale ani se nevrátily zpět. Do mBanky jsem už asi desetkrát volal, podával reklamaci, urgenci a vždycky mi jen řeknou, že musím počkat, že se to řeší a že je to proces, který může trvat dlouho a více informací mi teď nemohou sdělit. Peníze jsem už několikrát do stejné banky z jiné české banky (ČS a UniCredit Bank) posílal (před i po této transakci) a nikdy s tím nebyl problém. Je možné, aby to mBance trvalo tak dlouho? Na koho se mohu případně obrátit, aby ten proces urychlili a peníze mi buď poslali zpět nebo do té Zambie?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.