Dobrý den, nedávno jsem si všimla, že mi chybí mzda od nového zaměstnavatele na mém účtu. Mzdové oddělení mi potvrdilo, že mzdu odeslali na správné číslo účtu, ale banka mi potvrdila, že k připsání mzdy nedošlo. U předešlého zaměstnavatele jsem takový problém neměla a číslo účtu mám stejné. Co mám tedy v takovém případě dělat, když obě strany tvrdí, že je u nich vše v pořádku? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám dotaz, tento měsíc mi končí insolvence po pěti letech. Před dvěma lety mi správce sdělil, že mi na zřízeném účtu pro insolvenci přistála částka 537 504 Kč od neznámého odesílatele. Jediné co vím, že jde o platbu ze zahraniční a znám referenci a kód platby. Jak jsem již napsal, teď mi končí oddlužení a ta příchozí platba je stále na tom účtu. Příjde mi divné, že se dva roky nikdo o tyto peníze nepřihlásil, přeci jenom, půl milionu není pár stovek :) Byl jsem chvíli zaměstnán v Rakousku a stal se mi tam pracovní úraz, mohlo by jít o pojistku? To je asi tak jediné co mě napadá.O žádném mecenáši nevím :) Mohl byste mi prosím napsat Váš názor na tuto situaci? Mnohokrát děkuji.
Dobrý den, v květnu jsem zakoupil letenky u letecké společnosti Flydubai, platba proběhla debetní kartou mastercard přímo u obchodníka. Na konci července jsme měli letět s přítelkyní z Prahy do Malé s přestupem v Dubaji a poté zpět. V červnu nám letecká společnost zrušila letenky bez udání důvodu. Jako kompenzaci nabídli Voucher, ten jsem odmítl a domáhal jsem se vrácení celé částky. Rozhodl jsem se proto kontaktovat svoji banku o pomoc a vrácení peněz pomocí chargebacku. Po odeslání patřičných dokumentů (konverzace, oznámení o zrušení, komunikace se společností) mi z banky sdělili, že dle pravidel mastercardu by banka mohla žádat o vrácení pouze poloviny zaplacené částky letenek, jelikož byl zrušen let číslo xy z Prahy do Dubaje, ale let z Dubaje do Malé na který jsme měli přestupovat zůstával v platnosti, to stejné i na zpáteční cestě, i když vše bylo v rámci jedné letenky. Sdělila mi banka správné informace?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.