Dobrý den, řeším teď zajímavý problém. Mám úvěr u své banky a další úvěr i s kreditní kartou u jiné banky. Řešil jsem teď konsolidaci u moji banky, která proběhla tak napůl a to je právě ten problém. Moje banka posílala peníze na zaplacení toho druhého úvěru a té kreditní karty, ale byl zaplacen pouze úvěr a kreditní karta bohužel ne! Peníze které měly být použity na zaplacení kreditky jsem zjistil že visí na sběrném účtu bez variabilního symbolu, a proto jí nemohou zařadit do mé kreditky a tím ji zaplatit. No a když o tom mluvím s paní z moji banky, tak ta mi tvrdí, že vše bylo řádně odesláno a vše sedí i variabilní symbol. Vůbec nechápu jak se muže něco takového stát. Máte prosím nějakou radu jak postupovat? Děkuji
Dobry den, odesilal jsem z meho uctu v CSOB penize do Danska, konverze na EUR. Jednalo se o strandardni SEPA platbu, D+1. Platba nebyla na ucet pripsana ani za 23 dni. Nejdrive jsem pozadal CSOB o SWIFT konfirmaci MT103 a predal bance prijemce, ta mi vsak sdelila ze finance nelze dohledat a na jejich strane nejsou. CSOB mi sdelila ze zadny problem nevidi a ze penize odesly, ale prijemce na strane Danska je stale nema. Jiz jsem 23 dni bez techto financnich prostredku. CSOB se zastresuje vseobecnymi podminkami a ze ma na reklamaci 30 dni. Ja jako klient jsem nyni bez mych prostredku, ktere jsou nekde na ceste a nikdo nevi kde. Mám dotaz jak dále postupovat? Mám narok na nahradu skody v tomto pripade? A co se stane kdyz skonci lhuta 30 dni na reklamaci? Dekuji.
Dobrý den, mám u banky účet, ze kterého je mi strhávána platba za byt, který nyní pronajímám, prostřednictvím SIPO. SIPO je vedené na zemřelého otce. Rád bych SIPO zrušil a na mém účtu zadal trvalý příkaz k platbě. Poplatky za rozhlas a TV se mi již podařilo zrušit, hradí je nájemník. Jak mám postupovat? Na poště mně řekli, že musím zrušit platby ve "své" bance.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.