Dobrý den, na konci března minulého roku se mi někdo dostal do účtu a uskutečnil 3 platby do zahraničí. Nahlásila jsem to bance, která mi peníze vrátila s tím, že se to bude dále řešit. O tři dny později mi z účtu – na který původně odešly mé peníze – přišly peníze zpátky. Omylem onu platbu uskutečnili hned 4x, takže jsem najednou měla na účtu 400$, které nebyly mé. Znovu jsem to nahlásila bance, která řekla, ať na peníze nesahám, že to budou řešit a poté si peníze strhnou – od té doby se neozvali. Můj dotaz je, zda si mohu peníze po uplynutí nějaké doby nechat nebo jestli budu muset čekat, jestli si banka ty peníze někdy v budoucnu vezme. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, budu mít vysoký stav USD v KB a chtěl bych co nejlevněji dostat tyto prostředky na účet u jiné společnosti u UniCredit Bank (účet brokera). Podmínka - převody prostředků musí být prováděny z mého bankovního účtu. Mohu poslat přímo, ale pak zaplatím 1 500 Kč. Hledal jsem sám levnější variantu, ale zatím nenašel. Není nějaký levnější způsob? Děkuji.
Dobrý den, pracuji pro polského zaměstnavatele. Nyní nám nově chodí mzda přímo z polské banky. Posílají to v korunách na naše české bankovní účty a samozřejmě vyúčtování za služební cesty, tedy cca 2 příchozí platby měsíčně.Problém jsou poplatky za příchozí platby. Dá se s tím něco dělat? Na náš dotaz zaměstnavatel reagoval, že je to problém bank. Předem děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.