Dobrý den, potřebovala bych poradit. Vlastním německý účet u Sparkasse a na něj mi byly před více jak měsícem odeslány peníze za vrácené zboží z českého online Shopu Zalando. Podle údajů ze Zalanda a jejich banky byla částka poslána na můj německý účet, ovšem já je doposud neobdržela. Když se obrátím na Zalando s otázkou jak je možné že mi peníze stále nepřišly, je pro ně situace vyřešená s tím, že z jejich strany bylo vše provedeno správně a jejich banka (KB) nemůže víc dělat, max.čekat zda se peníze vrátí zpět. Podle německé banky Sparkasse, mají právě oni tu povinnost vytrasovat a zjistit, kde se peníze nachází, jakožto odesílatele platby. Třeba zda nedošly někomu jinému, ačkoliv všechny údaje byly zadány správně. Je pravdou že právě oni mohou něco zjistit? Kdo je v tuto chvíli v právu? Co se týče transakce z české KB od Zalando na můj německý účet u Sparkasse, mam zkušenosti s tím, že vždy platba došla bez problému. Až na tuhle poslední. Prostě po penězích se slehla zem. Nicméně oni se nesnaží to nijak dohledat, nevím do jaké míry má banka schopnost zjistit kde ty peníze skončily. Pokud jsem v právu já, jakožto poškozená osoba, co částku neobdržela, jak se mohu v tomto případě bránit? Děkuji za každou radu.
Dobrý den, odeslal jsem SEPA platbu z ČSOB v hodnotě asi 10 000 Kč na kryptoměnovou burzu. Udělal jsem to v pátek, v pondělí se mi platba vrátila. Nevím proč, adresa burzy byla zadaná správně, navíc jsem kvůli převodu kurzů a poplatkům přišel o cca 550 Kč. Co s tím? Můžu po ČSOB požadovat náhradu této vzniklé ztráty, která není mojí chybou? Děkuji
Dobrý den, prosím, chtěl bych se Vás zeptat, zda je aktuálně v ČR nějaká banka, která ukazuje jméno příjemce platby. Vím, že v rámci banky se název majitele učtu ukazuje. Když budu odesílat platby do jiné banky, uvidím u každé platby příjemce? Slyšel jsem, ze Air Bank tuto službu nabízí. Děkuji moc
Dobrý den, v listopadu někdo provedl dvě mnou neautorizované platby z mého účtu. Dotyčný je ubytovatel z Itálie, který získal mé bankovní údaje přes Booking v létě, kdy jsem cestovala do Itálie. Přesto, že jsem si nyní žádné ubytování neobjednala, platby byly provedeny. Chtěla bych se zeptat, co mám dělat a zda je možnost, že mi banka peníze vrátí. Kartu jsem zablokovala, reklamaci podala, ale banka moji žádost zamítla. Kontaktovala jsem Booking, ale i ten vydal odmítavé stanovisko.
Dobrý den, chci se zeptat, objednávala jsem si nějaké zboží z internetu a dalo mi to platbu do blokace. Zrušila jsem objednávku toho produktu a napsali mi, že peníze vrátí do 3 dnů, ale jen když to nebude v blokaci. Dnes je 16.1. A blokace je do 22.1. Vrátí mi peníze po 22.1.?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.