Dobrý den, koupil jsem dceři (která není tedy právnicky moje, protože jí jen vychovávám, ale beru jí jako vlastní) hru na Google play a samozřejmě jsem vyplnil na jejím telefonu číslo mé karty, valid date atd. Toto se událo v srpnu. V každém případě bych kartu smazal, ale karta měla platnost pouze do 08/20 a tak jsem to neregistroval. V říjnu jsem zjistil, že 10-ti leté dítě si předobjednalo službu, myslím nějakou měnící klávesnici a myslím že i podvodnou, kde zaškrtla předplatné na každý týden v hodnotě 2 666 Kč. Peníze tedy k mému překvapení mizely. Po zjištění jsem kartu smazal a poslední platba mi byla vrácena po kontaktu Google Pay. Ptám se tedy, jak bylo možné strhávat peníze z karty, které končila platnost a kde se požadovaných 30 000 Kč, které odešly, domoci. Reklamovat u banky? To mi bylo doporučeno, protože vývojář který je v Ohio USA nijak nereaguje.
Dobry den, prosim o radu. Zamestnavatel meho ex mi poslal ze Slovenska z jeho uctu alimenty na muj cesky ucet. Ale nic neprislo. Pak mi napsal, ze se mu penize bez duvodu vratily. Poslal mi i fotku. Muj ucet je aktivni a platby mi chodi normalne. Nevite, co se mohlo stat? Dekuji
Dobrý den, jedná se o provedení platby SEPA B2B Direct Debit na mojí firmu. Odesílatel po mně vyžaduje, abych provedl upload XML souboru, který mi pošle. Vím, že tato volba existuje v elektr. rozhraní, když se připojím do SEPA, ale nikdy jsem s tím zatím neměl zkušenosti. Domnívám se, že se jedná o SEPA Core Direct Debit a ne SEPA B2B, takže jsem nějak zmatený. Je to takto legální co se týče uploadu XML souboru? Mám takový pocit, že bych se mohl stát obětí nějakého scamu, že později bude recall a nastanou pro mě problémy. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, chci se zeptat na nejlepší varianty bezplatného bezhotovostního převodu. Jde o převod prostředků z ČSOB CZK BÚ do Equa bank EUR BÚ. EUR BÚ si v ČSOB zakládat nechci. Budu za převod těchto prostředků platit nějaký poplatek? A kolik? Jsou nějaké jiné možnosti, aby poplatek za převod neplatil? Děkuji
Dobry den, byla mi poslana castka z jedne banky do moji banky. Uz je to nekolik dni, ale platba jeste nedorazila. Jedna banka ma potvrzeni o odeslani penez, ktere se nevratily, moje banka zadne neeviduje, ze by mela castka prijit. Nekde tato castka zustala, ale nikdo nevi kde je chyba. Jak mam postupovat, na koho se obratit? Cislo uctu je spravne.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.