Dobrý den, potřebuji ze spořícího účtu převést peníze na běžný účet. Když tu operaci provedu v den pracovního klidu (sobota, neděle, svátek), budou peníze běžném účtu okamžitě v den převodu? Nebude se transakce provádět až v následující pracovní den?
Dobrý den, jak je to prosím s údaji (jméno) při příchozí a odchozí platbě fyzických osob? Když posílám z účtu peníze na jiný účet, nevidím ve výpisu jméno příjemce, příjemce peněz však ve výpisu mé jméno (odesílatel) vidí, jak to? A lze nějak zajistit, aby mé jméno vidět nebylo? Vřele děkuji za odpověď.
Dobrý den, obchodník z eBay mi vrací platbu. Je tam uvedeno poslední čtyřčíslí karty. Zaplatila jsem přes PayPal, ale kartě, kterou jsem platila už skončila platnost a mám novou, se kterou už jsem přes PayPal platila. Ve zprávě o návratku je uvedeno poslední čtyřčíslí původní karty, není problém, že už není platná?
Dobrý den pane Jermáři, narazil jsem na vaši reakci na platby do Ruska a nedalo mi to, tak reaguji svou zkušeností. Sám hledám způsob, jak zaplatit online dárek (hudební nástroj) v ruském obchodě kamarádovi z RF. Zadání prakticky elementární: On přijde s učitelem do obchodu, s trochou štěstí si vybere kytaru, prodavač ji mým jménem (mají všechny náležitosti pro e-shop k dispozici) nakliká do e-shopu a zavolají, že se mám přihlásit a zaplatit platební bránou. Já si pak změním heslo pro případ dalšího užití. Konec pohádky. Ukazuje se, že obchod, jako mnoho jiných, přijímá jen Sberbank kartu. Tu nemám a ani necítím potřebu si ji zřizovat. Moje VISA je jim na dvě věci, i když s ní platím online na mnoha e-shopech světa. A teď proč vlastně píši: Není pravda, že výsledek transakce se musíte dozvědět dost včas... (nechme konkretizaci to na představě každého.) Loni jsem odeslal převodem nevelkou částku na Sberbank do RF a nejméně týden se nic nedělo. Pak se najednou objevilo hlášení, že jsem dostal peníze zpět bez vysvětlení. Samozřejmě bez poplatků. Vysvětlení, myslím PODSTATU, co se dělo, nemám do teď, ani když jsem zahájil oficiální šetření skrze mBank, odkud jsem finance na Sberbank účet posílal. Odpověď přišla, takže podobně jako u státních institucí, dodrží termín a nepomohou NIJAK. Z ruské strany přišla odpověď taková, že se jedná o vnitřní nastavení ruské banky. Šmitec, nic hmatatelného, prostě NULA informací. Takže já nevím, jak online zaplatit za zboží, protože u nich to řeší zadání telefonního čísla napojeného na platební kartu platnou v RF, ani jak převést peníze mamince toho dítěte, protože mi to prostě skrze jejich účty neodejde (mimochodem manipulaci s financemi mají udělánu zajímavě a celkem pohodlně díky fungování interních převodů telefon-telefon, který mají k účtu napojen. Nemusíte nikde vyplňovat čísla účtů atd., pro malé platby za pár tisícovek ideální řešení, mezi všemi tamními operátory a bankami.) Takže my prostě ve 21. století neumíme poslat člověk - člověku pár korun na podporu rodinných přátel jinak než skrze Western Union, což mi nakonec zbylo jako jediné, ne-onlinové, pomalé a drahé řešení. Vy byste měl lepší? ;) Jen pro info - jedná se o pěstounskou péči, kluk ze všeho vyrostl, na hudebku ho vzali minulý týden a nemají fin. rezervy, aby to platili hotově a já jim to pak posílal pozpátku. Určitě to nějak podobně dopadne, škemráním u známých, ale je to ponižující a znamená to neskutečný, absolutně zbytečný opruz. Ostatně jako téměř všechno kolem peněz.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.