dobry den videl som vas clanok a prave mame takyto problem . dali sme inzerat na bazos.cz predavali sme mobil a ozval sa muz zevraj s ukrajiny dal nam adresu bydliska a ze poslal peniaze unicredit bank , my sme ten balik poslali , lenze prisiel email od banky ze peniaze dostaneme ihned vtedy ked im posleme sledovacie cislo balika , tak sme im poslali na to o 3dni prisiel email : ak nam do 72 hodin nepridu peniaze mame sa ozvat . samozrejme neprisli tak sme napisali a nato dalsi email , vyskitla sa chyba sumu 3000 kc nemozu poslat lebo je to prilis nizka suma na odoslanie do zahranicia tymto od nas ziadali aby sme poslaly 200 USD banke aby vedeli nam naspet poslat tych 3000 kc + 200 USD ...... tak sme zistili ze je to podvod a tento clanok co ste napisal presne suhlasi snim a chcem sa spytat ci sa nam oplati to nahlasit na policii alebo je to mrhanie casu . MAME JEHO ADRESU KAD SME POSIELALI BALICEK . dakujem velmi za odpoved
Dobrý den, jsem studentka a zatím se ještě v některých bankovních operacích nevyznám. Nedávno jsme přes Hyperinzerci prodala jedné Američance svůj telefon. Zvolila pro mě do té doby neznámý způsob platby tím stylem, že po mém odeslání telefonu jsem měla odeslat číslo balíčku a tím měla banka přeposlat peníze na můj účet. Nastala však nějaké chyba. Údajným nedopatřením měla banka omylem poslat 900 USD místo 400 USD a nyní po mně vyžadují odeslání přebytku prostřednictvím Western Union s tím, že po zaplacení 500 USD mi bude vyplaceno celých 900 USD. O problému mě kontaktovala i sama banka (Wachovia bank), která navíc tvrdí, že transakce se nedá zastavit ani vyplatit peníze zpět, tak že není jiný způsob, jak peníze uvolnit. Nicméně já mám dojem, že banka si takto peníze přivlastnit nemůže. Mám obavy, že by tu mohl hrozit podvod a připravit mě tak jak o telefon, tak i o peníze. Můžete mi potvrdit či vyvrátit adekvátní postup banky? Předem Vám velmi děkuji za odpověď. S pozdravem a přáním hezkého dne, Andrea Kubíková
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.