Dobrý den, mám takový problém, ze zahraničí mi měli poslat 34 000 Kč ale poslala jsem jim normální číslo účtu a ne mezinárodní. Opravila jsem to a informovala jsem je ale oni chtějí poplatek 16 000 Kč za to že jsem jim neposlala hned mezinárodní číslo účtu. Co mám teď dělat? Řekli mi že mi peníze nepřevedou pokud jim nepošlu 16 000 Kč
Pokračování dotazu č. 2298: Jen pro vysvětlení /Helvetia Apotheke/. Uporňujete mne, že Fio Banka má jiný kód. To vím. Původní platbu, před těma třema měsíci jsem měla poslat na Raiffku, což jsem provedla na to "posunuté " číslo. A tento nedoplatek chtějí po mně teď poslat na účet Fio B. ..../2010.
Dobrý den. Řeším záhadu. Už mi jde víc o princip, než o peníze. Odkývla jsem v červenci t.r. na telefon. nabídku Helvetia Apotheke a nechala si poslat jeden jejich produkt. Za ten jsem obratem zaplatila. Použila jsem automat /poprvé/tak za asistence pracovnice ČS, se kterou jsme číslo společně kontrolovaly, odešlo z mého účtu 79,- na úč.č. 1503110441/5500. Tři měsíce nic. Pak mi najednou přišla výzva od Helvetia Apotheke, že mám okamžitě uhradit nedoplatek 79,-na jejich účet u Fio banky. Ohradila jsem se, že mám zaplaceno. Když jsem jim napsala ć.účtu, kam jsem 22.7.2015 poslala oněch 79,-, tak mi odpověděli, že jsem udělala chybu , že jejich číslo je 5031104411/5500. A teď mám několik otázek: Je možné, že ač jsme číslice kontrolovaly, došlo nějak k posunu poslední cifry na první pozici?? Tím se totiž č. účtů liší. Existuje nebo existoval účet toho čísla, na které jsem to poslala? / začínající 150.../. Nebyl zrušen po 30.7.2015? Nebyl to jejich účet? Firma Helvetia Ap. mne varuje, že bude navyšovat požadavky, já ale z principu nechci platit znova. Dívala jsem se na další výpisy z účtů. Nikde není, že by se mi těch 79,-vrátilo. Snad jsem to napsala pochopitelně. Co mi radíte? Poslat znova? Děkuji Müllerová, Jeseník
Dobrý den, existuje třeba i u zahraničních bank služba platby do zahraničí (ze zahraničí na český účet), kde by byla platba poslána, ale banka by ji na účet příjemce odeslala až po obdržení potvrzení odeslání balíku se sledovacím kodem? Mám velké obavy, že se jedná o podvod. Dostal jsem i potvrzení o odeslání platby s tím, že banka čeká na moje potvrezní o deslání zboží. Děkuji za odpověď.
Pokračování dotazu č. 2271: Dobrý den děkuji za rychlou odpověď ohledně mého bratra dnes jdeme na raifaisen banku se optat doklady ztratil ale nahlásil to ale nevím v jaké to bylo době chci se ještě zeptat je normální že se ozvala banka po tolika letech nikdy nepřišlo nic že by neplatil je to skoro 9let
Dobrý den potřebují poradit co dělat bratrovi přišel dopis ze si vzal úvěr u raiffeisen 200 tis v roce 2007 ale nikdy si žádný nevzal až teď přišel první dopis že dluží něco přes 400tis a předávají to exekuci jak se bránit nikdy nic nepřišlo za ty roky že neplatí až teď kam zajít
Dobrý deň. Prosím Vás o pomoc. Zaplatil som vašemu klientovi na účet peniaze (záloha za kúpenie hernej konzoly ps4) 125? a on mi neposlal nič a ani sa mi neozýva. Ak by ste boli taký dobrý a pomohly mi,prosím buď menom alebo telefónnym číslom na neho. Jeho účet: IBAN:CZ4161000000001018358582 BIC/SWIFT:EQBKCZPP Za porozumenie a kladné vybavenie žiadosti Vám ďakujem...s pozdravom Kožányi
Můj bratr zijici v Nemecku je podle me prave pred poslednim krokem, jak prijit o penize. Je mu slibeno 300 000 dolaru. Pry pomohl nekomu z Afriky zacit novy zivot v Jizni Americe. Dnes se mel potkat na letisti s diplomatem a kuryrem, Ma zaplatit 3000 euro a pak ze mu daji kufr a jakysi PIN. Co mohu pro nej udelat? Psala jsem bratrovi, at nic neplati bez smlouvy, at uz nic neplati, at nejde nikam beze svedku, at to oznami na policii. Veri ovsem te druhe strane.
dobrý den, chci se zeptat jestli se může dívat na osobní účet cizí osoba bez mého vědomí byť je to ředitelka pobočky? Chceme koupit dům, a makléřka která dům prodává chtěla vědět jestli máme hotovost a její známá je ředitelkou v bance tak se tam podívali. děkuji za odpověď
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.