Dobrý den, dne 12.5 mi došel výpis z mého běžného účtu č. xxx/0800, který je vedený v Praze 2, Jugoslávská 19. Ve výpise z účtu je s datem 9.5.vložena částka Kč 150.000,--. Ten, kdo peníze osobně u okénka uložil, uvedl jméno Mejstřík. Jelikož nikoho toho jména neznám, dost se podivuji, o co vlastně jde. Včera odpoledne jsem byla ve spořitelně a ptala jsem se úřednice u okénka, zda není ve spořitelně nějaká poznámka, proč peníze byly uloženy na můj účet. Odpověd zněla, že nic není u toho vkladu uvedeno. Dnes ráno jsem upadla a dost mne bolí noha. Nicméně se budu snažit do spořitelny dojít. Každopádně prosím, kdyby toto mé sdělení bylo vzato jako stížnost na neznámého viníka, který mne zřejmě chce uvést do problémů. S pozdravem Čámská.
Dobrý den, měla bych obdržet velkou finanční částku, jako dědictví z Toga, již jsem dodala tamní bance Stanbic bank PLC potřebné doklady. Banka po mě chce aktivační poplatek ve výši 850 dolarů a mám jej poslat prostředníctvím Western Union. Jednak nevím, jak peníze poslat, nemám žádný účet, a protože, momentálně nemám žádné úspory, potřebovala bych si je co nejdříve půjčit (okamžitě). Myslím tím půjčku bez poplatků, registru a ručitele. Můžete mi pomoci ? Děkuji Hanlová
Mám nějakou naději na postih proti bance, jejíž pracovník aktivně pomohl jinému podvodníkovi získat hotovost z mého účtu v rámci legálního úvěrového obchodu. Byly zneužity informace o mé osobě a má identita byla ověřena podle xerokopie osobního dokladu. Děkuji za zprávu.
Dobry den, mel bych dva dotazy. 1. Kdyz se prodava nejake zbozi pres internet, treba bazar, bezna prax je obejit poplatky za dobirku tak, ze kupujici predem zaplati castku a doufa, ze prodavajici zbozi obratem odesle. U cestnych lidi bych s tim nemel problem, ale jak poznate cestneho cloveka. (jenom recnicka otazka..) Da se nejakym prikazem bance zabranit prevodu penez z odstupem casu, treba tydnu? Existuje nejaka vymozitelnost navratnosti tech penez, treba neopravnene obohacovani? otazka 2. Znate nejaky moderni zpusob jak nechat letat penize nekde ve vzduchu a pripsat na ucet prodavajicimu az po potvrzeni kupujicicho, ze zbozi prevzal. Neco pro bezne lidi s beznymi castkami. Nebo jinymi slovy, da se resit vyse uvedeny problem nejakou bankerskou fintou, ktera vyjde levneji nez dobirka Dekuji za odpoved.
Dobrý den, můj dotaz bude pro vás nezajímavý, ale já už si nevím rady. Prostřednictvím jedné společnosti, která měla u RBS účet, jsem do této banky zaslala peníze, ale banka již se zmiňovanou společností neměla smlouvu. Nemám žádný kontakt na banku a splečnost na mě již zaplacenou částku neustále vymáhá. Nevím jak dál, děkuji Renata Kmetová
Dobrý den, omlouvám se, že Vás obtěžuji, ale mám na Vás dotaz. Poslala jsem na účet Vaší klienty částku peněz, která jí již nenáleží, bohužel mi paní již neodpovídá. Ráda bych se Vás zeptala, zda je nějaká možnost získat peníze nazpět. S paní jsme měly dohodnutý obchod, ale ona svou část - zaslání zboží - nesplnila, ráda bych se Vás tedy zeptala, jaké kroky mohu podniknout. Omlouvám se a moc děkuji za ochotu. S pozdravem Kučová
Dobrý den, nedávno maminka ztratila platební kartu (bohužel i s pinem, což nám řekla až dnes). Podle banky bylo z úctu vybráno bezkontakne 70.000 CZK. Maminka měla na úctě ale jen 8.000 CZK. Mohu se tedy zeptat jak je to možné?? Nebo se to jako-by bezkontaktním výběrem neblokuje?? Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.