Dobrý den, kontaktoval mě francouzský státní zástupce ohledně daru ze zahraničí a teď mi napsal, že pokud je nebudu kontaktovat, tak budu mít trestní a soudní sankce, že je na mě podaná stížnost. A pokud chci aby byla stažena, musím je kontaktovat, aby zrušili i osvědčení kvůli tomu daru. Co mám dělat? Děkuji za odpověď
Dobry den, dostala jsem email, ze budu dedicka od pana pravnika ze Spanelska. Dostala jsem certifikat, ktery jsem mu podepsala a poslala. A rekli mi, ze mam zaplatit 250 dolaru dan poplatkovou, abych ziskala penize Ale napsali mi, ze kdyz poplatek neposlu, nedostanu penize. Na certifikatu jsou razitka z ruznych zemi a netusim jestli to neni podvod, aby ze mne nevylakali penize. Prosim odpovezte mi, co mam delat. Dekuji
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně podvodu, který se mi stal minulý týden. Naletěla jsem podvodníkovi, který mě obral o peníze z účtu. Když jsem to zjistila, ihned jsem kontaktovala svou banku i Policii. Bbanka mi udělala reklamaci na částku o kterou jsem přišla. Má otázka zní, jestli mohu očekávat, že se mi peníze vrátí zpět. Děkuji.
Dobrý den, můžete mi prosím poradit, zda je šance s touto situací ještě dále něco dělat? Pokoušela jsem se žádat o mimořádný příspěvek na dítě 5 000 Kč, který pro loňský rok vypsalo MPSV. Bohužel se mi nepodařilo přihlásit, po několika dnech mi přišla sms s odkazem na tento web, nevšimla jsem si však přípony .pw a stránku jsem otevřela, vše bylo stejné, pokusila jsem se tedy znovu přihlásit přes bankovní identitu (kde jsem uvedla ID karty a datum narození). Následně jako vždy přišlo potvrzení do George klíče. Vzhledem k tomu, že bylo vše jako v jiných případech, jsem tomu nevěnovala pozornost a potvrdila jako vždy. Jednalo se však o podvod a bylo mi namísto přihlášení, strženo cca 11 000 Kč. Do 30 min jsem volala na banku (Česká spořitelna), kde mi bylo přislíbeno, že se budou situací zabývat a pokusí se platbu zastavit. Hned ráno jsem byla na Policii odnést potvrzení o trestním oznámení na svoji pobočku. Cca po 14 dnech mi bylo z banky odpovězeno, že mé reklamaci nebylo vyhověno a mohu podat odvolání na ombudsmana či na arbitra. Je možné nějakým způsobem dostat peníze zpět? Chystám se odpovědět, nicméně by mne zajímalo zda mám nějakou šanci a popřípadě na čem postavit argument, aby se mým případem někdo zabýval. Samozřejmě chápu, že se jedná o moji chybu, ale ráda bych zkusila vše , nejedná se o malou částku. Předem děkuji za radu.
Dobrý večer, dostala jsem upozornění, že jsem obdržela balíček, který mě bude doručen po zaplacení DPH částky 500 EUR. Název účtu Ludmila Štecová, IBAN: SK 34 5600 0000 OO91 86O2 8001 BIC:KOMASK2X název banky PRIMA Slovensko. Lze o nějak ověřit, zda je to pravda nebo podvod? Děkuji
Dobrý den, minuly týden mi přišel email o dědictví. Do dnes po mně peníze nechtěli. Až dneska. To jsem řekla ze neodešlu, protože to je suma skoro 70 000 Kč. Všechny emaily a zprávy s údajným pracovníkem banky v Bangkoku i s údajným vedením banky a následně i s právníkem banky mám schované. Můj dotaz zní - mám to nahlásit na Policii a následně jim předat všechny mé zprávy? Nebo je to zbytečné?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.