Dobrý deň, práve som natrafila na sťažnosť pána ohľadom AnyDesk . Mam ten istý problem. Nezaujímala som sa o ďalší nákup Kryptomeny lebo mi stačilo koľko som kúpila. Bolo to dávnejšie a ked som sa chcela na AnyDesk pripojit, bolo to neúspešné. Prosím vas, vedeli byste mi dat dôveryhodný kontakt na AnyDesk, kde by som sa môj problém mohla opýtať? Prosím to že si treba dávať pozor som už počula veľa krát. Ak máte možnosť, prosím o kontakt kde by som môj problem a hlavne komu v AnyDesk by som mohla napísať. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý den, mám dva dotazy. První: smí se (podle pravidel banky) kupovat kryptoměna tím způsobem, že napřiklad Janovi pošlu peníze na účet a Jan mi pošle kryptoměnu na kryptoburzu? Já pak ale prodám někomu dalšímu tu kryptoměnu a peníze dostanu zase na účet od toho někoho jiného? Je toto dovolené například u ČSOB? A druhy dotaz - co znamená blokace účtu u ČSOB? Nedostal jsem žádné upozornění ani na telefon, ani e-mail, jen se mi strhly všechny moje peníze z účtu. A v mobilní aplikaci je napsáno že blokace účtu, v zůstatku mám 17 tisíc, ale v disponibilním zůstatku mám -211 Kč. Děkuji.
Pokračování dotazu č. 19943: Dobrý den, včera jsem měla dotaz ohledně podvodného emailu na zaplacení cla. Přišel mi přesně tento email, na který pošta upozorňuje na svých stránkách. Zadala jsem jméno a příjmení a platební údaje. Jen už si nejsem přesně jista, zda jsem zadávala i údaje do internetového bankovnictví. Nyní už se mi obrázek v mailu nezobrazí. Banka platbu zamítla. Přišly mi 3 podobné emaily od "pošty" během jednoho týdne. Kartu jsem dnes blokovala, pin v bankovnictví změnila, ale bojím se, zda se mi nemohli dostat do telefonu a třeba nevidí hesla, která zadávám atd. Na tomto účtu naštěstí moc peněz nemám, ale bojím se, že se kvůli tomu nějak dostanou na jiný účet. Mám na obě banky v telefonu internetové bankovnictví. Nemáte s tím prosím zkušenost? Moc děkuji
Dobrý den, je to podvod? Support Binance napísali: Hello. You have received a payment in the amount of USD 30.000.00 which has been sent to your transit wallet. link Code: 1XP09JSP Since you have not yet received large cryptocurrency payments to your wallet, it cannot accept a transaction of this size. The money is in your transit wallet, but this transaction cannot be confirmed because your limit is lower than the arrival amount. To increase the limit, you need to have an initial transaction of 15% ($4.500.00 USD) in bitcoins equivalent to the block in which the transaction resides within 96 hours: The entire amount of $30.000.00 and your remittance of $4.500.00 will be automatically returned to your wallet number within 1 work day. 1. Transfer $4,500.00 to your Binance account. 2. Buy bitcoins for the full amount. 3. Send bitcoin to your assigned transit wallet which we will send you after the confirmation of your financial rotation. After going through this process, you should send a confirmation email with the words APPROVE, after which the Binance system will automatically send an email with a crypto wallet in which you should make a speculative transaction to increase your limit *Pay attention:This is NOT PAYMENT! The amount of reserve required is only to increase your limits. The period of free storage of funds in our transit account is 3 days, after which you will be charged a storage fee. If you have any further questions, please reply to this email and we will get back to you. Like Weasley.Binance Transit Transfer Department.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.