Dobrý deň, toto mi poslali zo zberného účtu, jeden poplatok som im už poslal. Dear client, We received the transfer on our transit account intended for you to receive in amount of USD 25,600.00 USD. The recipient details in order for us to process the transaction: RECIPIENTS NAME : Petr Tomsej BANK NAME : FIO banka IBAN : CZ5920100000002800972579 SWIFT : FIOBCZPPXXX COUNTRY : Česká republika BANK ADDRESS : Hodonín , Národní třída 79 , 695 01 In order for us to process the transaction to required details, please, pay the following commissions: Bank commission 5% $1,280 Transfer commission 10% $2,560 Foreign exchange commission BTC TO CZK $310 Subtotal: $4,150 Note: Please find enclosed the invoice for commission payment. Due to bank restrictions, we receive commission payment only in BTC from Non-England residents. The commission payable to the wallet number: bc1q5zksj3glkc2c4pyuqkseq6umsk96rm8eqkg03d *Please notice, that the term of free holding of the funds on our transit account is 7 days, after you will be charged the holding fee. ___________ Sincerely yours, Mgr. James Melton Business Transit Department + 447490414609 (WhatsApp only)
Ale neposielal som im to na kryptoúčet, trval som na tom, aby mi poslali účet v českých korunách, čo sa aj stalo a na ten som poslal sumu, volal som potom s tým človekom z banky, potvrdil príjem sumy a peniaze mi mali prísť na účet do 3 dní, nič neprišlo, tak som volal na tie čísla, po týždni / mali školenie v Londýne/ moja managerka, ktorá robila obchody /Metaversesworld/ , po tom čo som jej povedal, že ešte nemám peniaze, povedala, že zistí prečo. Potom mi prišiel mail, ktorý som vám skopíroval ten prvý, neviem , čo mám robiť, som z toho znechutený. Ďakujem za radu a pomoc
Petr
Dobrý den, 8.1. 2022 jsme měli zapůjčené vozidlo od autopůjčovny a platili jsme vratkou kauci 5 000 Kč (převodem z účtu). 11.1. 2022 jsme auto vraceli a vratnou kauci nám měli vrátit do týdne, ale do dnešního dne (14.12.2022) se nám na účet nepřipsala. V průběhu roku jsme s nimi několikrát komunikovali, poslali potvrzení o platbě, ale z jejich strany si nás přehazovali jak horký brambor a že už účetní platbu vrátila (to nám bylo řečeno min. 3x), ale nikdy jsme od nich nedostali žádné potvrzení, že byla opravdu odeslána. Od září už neodpovídají na SMS. Má smysl po tak dlouhé době podat trestní oznámení? Nebo existuje jiné řešení? Předem děkuji.
Dobry den, potrebuji se vas take na neco zeptat. Jeden znamy mi doporucil charitu Veronica charlotte sue, abych jim napsal svuj pribeh. Tak jsem se jim sveril a nevim jestli se jedna o podvod, fakt nevim. Bylo mi sdeleno, ze me vylosovali a mam tam udajne dar ve vysi 1 700 000$. Sdelil mi to barrister adams, poslal mi certifikat a musim zaplatit 690€ za prevod.
Dobrý den, asi před devíti měsíci mi byl bankou zablokován účet a karta z důvodu příchozích plateb od různých lidí, což systém banky vyhodnotil jako podezřelé. Předal jsem jim všechny potřebné dokumenty a vysvětlil vše co bylo potřeba. Nyní se mi ale po dlouhé době ozvala Policie a chce po mně, abych přišel na jejich služebnu a podal vysvětlení o těchto transakcích. Znamená to tedy, že banka nakonec podala trestní oznámení z důvodu nejasností a nedostatečného vysvětlení? Nebo proč se tím najednou začala zabývat Policie, když už vše bylo dávno vysvětleno a účet byl bez problémů odblokován? Jenom dodám, že se jednalo o směnu kryptoměn na CZK korunu přes systém směnárny nazvaný P2P, přes kterou jsem prodal digitální měnu a následně za ni obdržel na účet od různý lidí CZK. Vím, že banky a Policie se v této době zabývají podvody v oblasti kryptoměn, kterých je čím dál více. Mohlo by to tedy být tím, že Policie je nyní pouze více zaměřená na tyto transakce? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, bohužel jsem naletěl na podvod. Rozklikl jsem odkaz DPD na Whatsapp, kde jsem vyplnil údaje své platební karty z obou stran. Následně jsem byl přesměrován na přihlášení do své banky, o což jsem se pokoušel. Zadával jsem KB ID, uživatelské jméno a heslo. Pak probíhalo načítání se slovy, může trvat i několik minut. To mi přišlo divné a odkaz jsem zavřel. Všechny peníze jsem přeposlal známému a kartu jsem následně nechal zablokovat, dále i internetové bankovnictví i KB klíč. Chci se zeptat, zda není možné, aby si na mě vzali úvěr, půjčku, hypotéku - ať už u banky či nějaké nebankovní společnosti. Děkuji
Dobrý den, na netu jsem naletěla podvodníkovi. Poslala jsem mu peníze za zboží na účet 8468010008/4000. Po zaslání peněz přestane prodejce komunikovat a smaže si profil. Jelikož jsem zjistila že podvodník zakládá nové a nové profily, předpokládám, že už okradl docela dost lidí. Chci se zeptat, lze přes banku získat zaslané peníze zpět z jeho účtu? Nebo můžete mi poradit kontakt na toho člověka, abych s tím mohla zajít na Policii? U mě šlo sice o menší částku, ale předpokládám, že mu lidi poslali už více jak 5 000 Kč, tudíž už jde o trestný čin. Můžete mi v této situaci prosím nějak pomoci? Nechci, aby mu to jen tak procházelo. Přeci jen v dnešní době každý šetří jak může a on bude takto lidi okrádat. Někdo mu může poslat dost vysokou částku a co potom. Děkuji moc za vaši případnou pomoc.
Pokračování dotazu č. 20072: Dobrý den, po vaší odpovědi ohledně zneužití kopie občanského průkazu mám prosím ještě dotaz ohledně toho, zda i po těch čtyřech letech může moje údaje může zneužít. Případně jak proti tomu bojovat, aby se tak nestalo? Děkuji za odpovědi.
Dobrý den, před čtyřmi lety jsem žádal o půjčku nebankovní společnost s tím, že po mně chtěli kopii občanského průkazu, výpis účtu z internetového bankovnictví za poslední tři měsíce, a taktéž za poslední tři měsíce výplatní pásku. Vše jsem poslal, ale půjčku jsem nakonec odmítl a zažádal si normálně u banky. Jen mi i po takové době (cca 4 roky) vrtá hlavou, zda moje údaje nemůže někdo zneužít. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.