Dobrý den, jedná se o podvodnou firmu jak jsem se už dočetla na internetu a to Helvetia Apotheke. Na jaře mi zavolal mladý muž, rychle mluvil do telefonu o všelijakých úžasných přípravcích. Na konci se zeptal tak co jste si vybrala a to co si vyberete je pro vás zdarma nemusíte za to zaplatit. Poslední co jsem si zapamatovala byly přípravky na spaní a když zadarmo, tak jsem si řekla ať to tedy pošle. Okamžitě následovalo, že zaplatím poštovné asi 90 Kč a zavěsil. Měla jsem hned vztek, protože v tom případě bych si nic neobjednala. Následovaly další balíčky už do schránky asi 3x, ale ty už se složenkou. Žádný ani ten první balíček tzv. zdarma jsem neotevřela. Teď už mi přišla 3 upomínka k zaplacení a o nějakou částku vyšší s domluvou, abych zaplatila a nedostala se do problémů. Nejraději bych jim to vše poslala zpět, a hlavně, aby mi dali pokoj. Je to nehorázné jednání. Kdybyste mi mohl prosím poradit jak mám jednat. Děkuji
Dobrý den, chci se zeptat, žena si v bance jménem BNP Paribas France vzala úvěr a přišel email, že je dlužník v té bance. Platily jsme poplatek 18 000 Kč za registraci do systému, poplatek 27 000 Kč za převod peněz z Francie sem do Čech a teď chtějí poplatek za pojištění půjčky 26 000 Kč. Dál chtějí poplatek 30 500 Kč záruční a ještě poplatek 40 000 Kč za lodní dopravu, takže dohromady 96 500 Kč. Přitom píší, že je to online přenos a nevíme co s tím dál. Další peníze už se nám nechce posílat, když pokaždé psali, že je třeba zaplatit a budete mít úvěr. A pak další poplatek a budete mít úvěr a zas nic. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, došel mi email, že jsem vyhrál větší obnos v autech v eurojackopu. Kontaktoval mě emailem komisař, následně na to banka spojeného království Velké Británie, požadují po mně zaplatit 550 GBP, cca 16 400 Kč dle kurzu na adresu kanceláře jejich zprostředkovatele, prý poplatek za povolení k transakce. Povinnost každého mimo spojeného království Velké Británie, stačí jen adresa, bez čísla účtu, peníze mám odeslat pomocí MONEYGRAMU nebo RIA, kopii o zaplacení pak emailem a číslo mého bankovního účtu v České republice a poté mi výhra bude vyplacena do 24 hodin. Chci se zeptat, jestli to není podvod. A jde to tak provést? Zdá se mi to divné, nic takového se mi ještě nestalo, děkuji předem za informaci.
Dobrý den, přítel se stal obětí online finančního podvodu. Vše už je ohlášeno na PČR, ale bohužel zjišťujeme, že banky v ČR nejsou podobné situace schopny řešit. Cílem je zkoušet platby neustále reklamovat a získat zpět z podvodných účtů, ale za každou reklamaci si Komerční banka účtuje nemalé poplatky. Je nějaká možnost jak donutit banku ke spolupráci při vyšetřování, aby se snažili získat peníze svého klienta zpět bez poplatku? Člověk přijde opravdu velkým omylem o všechny peníze a nemá na pokusy o jejich záchranu už prostředky.
Dobrý den, před měsícem a půl, jsem se na sociální síti Instagram seznamila s jedním mužem. Chvíli jsme si psali a asi tak po měsíci mi napsal, že má u nějaké bezpečnostní agentury v USA schovaný kufr s dokumenty a nějakými penězi. Že prý kvůli své bývalé manželce, protože by si museli vše rozdělit. Žádal po mně abych mu poslala email, adresu, telefonní číslo že, to bude potřebovat ta bezpečnostní agentura pro doručovatelskou službu v Itálii, já samozřejmě nechtěla, ale nakonec jsem přeci jen souhlasila. Doručovací služba se ozvala, ale teď po mě chtějí 1 250 EUR. Když jsem přišla do banky a ptala se jestli je to IB číslo do Itálie v pořádku, tak mi řekli, že v žádném případě ne. Už se mi týden neozvala ta doručovací služba, a přítel stále naléhá a když jsem mu řekla že se musím poradit s bratrem, tak se rychle změnil, že nesmím nic říkat. Vůbec mu nevěřím, tak se chci zeptat jestli je to opravdu podvodník. Děkuji za odpověď s pozdravem.
Dobrý den, narazil jsem na Vás na internetu, kde jste odpovídal na dotazy ohledně dědictví z USA. Cca 14 dní zpátky mě kontaktoval právník z USA ohledně dědictví v Americe, následně mě kontaktovala banka Citigroup USA, že mám doložit úmrtní list a žádost o výběr peněz uložených z dědictví mého příbuzného. Právník mi sám tyto dokumenty zaslal, aniž bych mu něco psal, zatím jsem je nikde neposlal. Chci se zeptat, jak mám dále postupovat? Právník mi píše i na WhatsAppu. Děkuji, s pozdravem.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.