Dobrý den, jen se chci zeptat, zda a jak je možné zakročit vůči podvodníkům, kteří Vám nabízejí ohromné výhry v loterii a přitom Vás chtějí připravit o peníze. Mají už vymakanou strategii, vytvořeny stránky s fotografiemi “výherců”. Zda existují nějaké www stránky atd. Děkuji
Dobrý den, neustále mi chodí spam z Raiffeisenbanky "upozornění chyba platby" a já nic neplatím. U RB jsem měla účet někdy před 10 lety a ten jsem zrušila. Nevím, na koho se obrátit, ale už mě to začíná obtěžovat. Trvá to několik týdnů asi 3x do týdne. Já ty spamy neotvírám, nevím , jestli to nejsou podvodníci.
Dobrý den, kontaktovali mě na telefon, že jsem vyhrála. Jako firma byla uvedená World Mobile Roaming a jméno Dr. Boggie Hanczaruk. Prý jde o roamingovou společnost, která provádí loterii - zařazena jsou ta čísla, která mají roaming. Požádali mě o kontakt (nechtěli číslo účtu, rodné číslo), řekla jsem si, že se nemůže nic stát, když napíšu jméno adresu a email. Posléze mi přišel email, že opravdu vyhrávám, že do dvou dnů by mi měla přijít MasterCard, kde bude 980 000 dolarů. Dokonce i s obrázkem karty a way bill. Chápu, že mi asi jen tak takovéhle peníze nepošle, ale co tím získají? Karta by údajně měla dorazit v pondělí. Děkuji za vyjádření.
Dobrý den, žádal jsem na internetu o půjčku. Ozvali se mi ze zahraničí, že mi půjčí 23 000 EUR. Vypadalo to velice výhodné, zřídili mi účet v karibské bance, kde jsou tyto finance uloženy. Mám k účtu přístup. Později jsem zaplatil 530€ na účet, údajně jakysi registrační daňový poplatek s tim, že po zaplacení si budu moci peníze převést do ČR. Byl mi zaslán kód pro provedení transakce. Jakmile jsem chtěl potvrdit transakci, vyskočilo na mne okno, že mám provést jakýsi převod proti podvodu 1 250 EUR, a pak že si už peníze mohu přeposlat s dalším kódem. Nechci už posílat další peníze. Jsem stále ujišťován, že nic není podvod, že to jsou vše věci dané mezinárodním převodem. Co si o tom myslíte?
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, nějakým nedopatřením se někdo dostal k mým údajům z karty a nakoupil z mého účtu položku za cca 7 000 Kč. Nechal jsem zablokovat kartu a řešil to v bance. Bohužel zatím je platba v blokaci a tím se vlastně neodeslala. Jaká je pravděpodobnost když sepíšeme formulář o podvodné transakci, že dostanu peníze zpět? Popřípadě jestli je možné, že si obchodník platbu nezaúčtuje a peníze se vrátí na účet? A jak dlouho může být platba v blokaci? Děkuji
Dobrý den přeji, měl bych prosbu. Psal jsem na automobil na evropských stránkách a vyšlo z toho, že vůz je ve Francii a vdova křesťansky založená chtěla vůz darovat. Chtěla abych o sobě něco napsal a že se popřípadě ozve. Tak se i stalo, vůz by mi chtěla darovat, ale musím zaslat přepravní společnosti peníze s tím, že mi auto dovezou. 600 EUR půlku teď a půlku až ho doručí na mou adresu i s doklady od vozidla. Prosím o váš názor. Děkuji
Dobrý den, mam dotaz, mela mi prijit zahranicni platba do me banky (mam Ceskou sporitelnu) a stale nic nedorazilo. Na druhe strane je vse v poradku, i ucet jsem kontrolovala, vse je v poradku. Posilal mi to pred Velikonocemi, ale ted uz zadne nejsou. Dokonce jsem se byla ptat na pobocce, jestli mi nemuzou rict, zda mi prichazi nejaka castka penez ze zahranici. Pani ze me udelala jen blbce a nic jsem se nedozvedela. Tak ted nevim. Nevim co mam delat, uz na penize cekam pres tyden, mohl by jste mi nejak poradit? Dekuji
Dobry večer, chtěl jsem půjčku ze zahraničí. Ve smlouvě je dána částka jako poplatek za legalizaci půjčky. Když jsem ten poplatek zaplatil, chtěli od mě další a vyšší poplatky a vyhrožují mi ambasádou atd. Je možné od nich získat ten poplatek zpět? Když jsem žádnou půjčku nezískal? Prosím jak mám dál postupovat? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.