Dobrý den, dnes jsem dostal takovýto email. Je to zasláno skutečně z RB? Díky za odpověď.
Vážený zákazníku, Platba byla na váš úcet zverejnena dne 05/02/2021. K uvolnení platby na váš úcet je však nutné overení. Zacnete kliknutím a prihlášením do svého úctu zde. Jsme pripraveni vám sloužit lépe. S pozdravem, Raiffeisenbank a.s.
Dobry den, toto som dostala od nejakeho Francuza, ze dava dar mne. Neviem ci to neni podvod.
Chcem vám to povedať o mojej chorobe; Už nemám nádej lebo super doktor mi to potvrdil. Zomieram a moje dni sa teraz počítajú. Nemal som s manželkou deti, pretože ona bol sterilný, ale napriek tomu ho veľmi milujem aj po jeho smrti nechcel som podvádzať, vždy rešpektujem jeho pamäť. Pomôžeš mi v tom Prijmite môj dar oboma rukami. Daroval som preto, že moja matka duchovna rada pre mna, som bezdetny krestan tak na čo zomrieť so všetkým, čo mám, je to, za čo som sa dal hľadal tú pravú osobu, ktorá by vedela dobre spravovať môj majetok aj po mojom mŕtvy. A odtiaľ ma k tebe viedol svätý duch Milosrdenstvo Božie. Tak mi povedzte, keď dostanete tento darček čo urobíš ako prvé? Máš rada deti? Čo predstavuje pre teba ďalšia láska? Odpovedzte mi, prosím, aby som vás mohol kontaktovať Notár založí dokumenty tak, aby ste sa správali k dedičovi legálne môjho majetku. Ďakujeme za pochopenie.
Dobrý den, už nejméně měsíc mě doslova otravuje email, ve kterém mi kdosi sděluje, že nelze převést na můj účet jakousi hotovost, pokud nevyplním jakousi tabulku s mými údaji. Já to samozřejmě nedělám, nicméně tento otravný mail se stále objevuje v poště a obsahuje v záhlaví logo banky. Lze s tím něco udělat kromě toho, že nebudu reagovat? Děkuji
Dobrý den, zareagovala jsem na inzerát nabízející štěně Welsh corgi. Komunikace probíhala přes e-mail, bylo to psáno dobrou češtinou. Každopádně když už jsme se domluvili kdy a kde si pejska vyzvedneme, najednou nám v den předání oznámil, že má poruchu a žádal poslání peněz. Žádné peníze jsem samozřejmě neposílala. Bohužel nevím kam mám tento podvodný inzerát hlásit. Děkuji
Pokračování dotazu č. 12658: Dobrý den, srdečně vám děkuji za odpověď. Kdybyste potřebovali další podklady, mohu Vám je zaslat, neboť mám vše v telefonu. Mám čísla účtů, na které jsem zasílala peníze. Bylo toho docela dost, asi 70 tisíc Kč. A máme číslo na tu banku a máme číslo na pana advokáta, který to měl původně vyřizovat, ale už je to dlouho a nic se s tím nedělo. Jen chtěli peníze.
Dobry den, objednala jsem si pomoci telefonni nabidky doplnek stravy FERATUM a Vitamin C celorocni zasobu. Poslali mne Cardio omega na cely rok misto vitaminu C. Ted mi posilaji jenom upominky. Poslala jsem to zpet a napsali, ze jsem to vratila pozde. A upominky posilaji porad, i kdyz jsem to vratila. Tak nevim jak se mam zachovat, dluh stale narusta. Proc bych mela platit za zbozi, ktere jsem si neobjednala? Dekuji a preji krasny den.
Dobrý den, asi před dvěma lety si pracovnice mBank na mě vzala půjčku. Vše jsem v té době řešil s bankou a tam mi bylo řečeno, že takhle okrádala lidi, a že již tam nemám závazky. Také mi bylo řečeno, že na ni mohu podat trestní oznámení, čehož jsem se vyvaroval. Bohužel dnes mi přišly kvůli tomuto incidentu dvě exekuce na 180 000 Kč. Nevím co mám dělat. Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, jistá soukromá společnost mi nabízela půjčku. Chtěli kauci ve výši 1 120 Kč. Chtěli zaplatit do určité doby, jinak prý následovalo storno půjčky a to po mně chtěli 10 000 Kč. Paní co se mnou jednala tlačila na mě, ať zaplatím tu kauci, jinak jim musím zaplatit storno ve výši 10 000 Kč. Vyhrožovali mi, že se objeví u mě doma s policií, vymahači, exekutorem atd. Navíc paní na mě tlačila ať pošlu kauci, ale neřekla mi číslo účtu kam to poslat. Napsala jen, že mají Monetu. Navíc se kasala, že mi zavolá a probere to se mnou a zavolala stěží jednou a hned to zavěsila. Trvala jen na SMS konverzaci. Může se jednat o podvodníky, nebo opravdu mohou vyžadovat 10000 Kč storno za neuskutečněnou půjčku? Snad můj dotaz chápete. Děkuji předem za odpověď a přeji hezký.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.