Dobry den, uzavrela jsem pojistku na vozidlo z Nemecka a tim mne nezapocitali bonusy. Bylo mi ale receno, ze jestlize dodam potvrzeni od byvale pojistovny z Nemecka, ze mi uznaji roky bez nehody. Jestli ano, co presne potrebuji? Dekuji
Dobrý den, mám životní pojištění a můj finanční poradce mi doporučil, abych si nechal tuto pojistku předělat. Protože v případě nějaké události nebude schopna pokrýt mé finanční náklady. Pojistku mám již 6 let a pojistná částka se navýší prý jen o 100 Kč. Co mám v této situaci dělat? Není to další podvod?
Pokračování dotazu č. 7448: Vážený pane Jermáři, pěkně děkuji za Vaši odpověď, musím bohužel konstatovat, že jste mi vůbec nepomohl. Nechápu proč má banka na svém portálu odkaz na Vaši "poradnu" a to takovým způsobem, že jste vlastně jediný kontakt na koho se obrátit, pokud chci řešit věc, která mi působí problém a při tom jsem na tento problém pojištěna a každý měsíc platím řádně pojistné. Ó díky za tyto služby. V oblasti financí a služeb s tím spojených jsem pracovala 20 let. Kdybych se ještě jednou narodila, chtěla bych se stát odborníkem na bankovnictví a finance a pracovat ve vaši organizaci. Ještě jednou díky, moc jste mi pomohl, ráda se o tuto zkušenost podělím v UniCredit až půjdu zrušit účet a všechny služby s ním spojené. Díky.
Dobrý den, mám u banky UniCredit Bank veden osobní účet. Na tento účet mi chodí pravidelný příjem - důchod. K tomuto účtu mám sjednané pojištění ke kartě. Platím měsíčně 40 Kč. Včera jsem cestovala poměrně složitě domů (se svým 3 letým vnukem), autobusem z Prahy k nám na Vysočinu. Měla jsem více zavazadel než obvykle a zřejmě jsem v některém autobuse zapomněla příruční taštičku, ve které jsem měla osobní věci a hlavně drahé dioptrické brýle. Prosím o informaci, zda mohu uplatnit nějaké plnění a jakou cestou. Bohužel v současné době nejsem s nikým v bance v kontaktu a nikde jsem na stránkách nevypátrala žádný rozumný kontakt, pokud ano, nedovolala jsem se. Účet jsem zakládala v Praze na pobočce Valdek. Zkoušela jsem volat na číslo, které je uvedeno na stránkách u této pobočky, bohužel marně. Pomozte mi, prosím. Předem děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.