Manzel ma uzavrenou pojistku na nemoc a umrti. Pojistku plati asi 12 let. Nikdy nic neuplatnil. Loni v dubnu mel 60 let a na podzim onemocnel. Po skonceni PN sel na pojistovnu Kooperativa a uplatnoval narok na vyplatu. Bylo mu sdeleno, ze pojisteny neni na nic a pojistne bylo sjednano do jeho 60let. Pritom platil porad dal cele pojistne a pojistovna penize brala, aniz by upozornila na to, ze neni pojisten na nic. Takze penize na nemoc nedostal. Pojistku vypovedel 10.1.2020 a musi zaplatit jeste dalsi 3 mes. nez dojde ke zruseni. Má právo chtit po pojistovne penize zpet, protoze pojistovna neupozornila na skutecnost o konci pojisteni?
Za vzniklou autonehodu, kde se stal vinným můj přítel, pojišťovna chce vyplatit 100%. Za všechny vyplácené škodné události poškozeným, to banka vymáhá po něm. Celkový dluh dělá 3 miliony. I když by se schválila insolvence, jak by bylo možné ty dluhy splatit? Jak v tomhle směru postupovat? Během 5 let člověk není schopny splatit takovou částku. A mimo insolvenci by zase naskákaly denní úroky.
Dobrý den, jsem už 3,5 roku v insolvenci. Zbýva mi 1,5 roku. Ale potřebuji uzavřít pojištění odpovědnosti (pojistku na blbost). Jsem OSVČ, pracuji jako řidič. Firma pro kterou jezdím chce, abychom si to uzavřeli. Jde o to, způsobím škodu na autě, musim zaplatit škodu z platu a tím pádem bych neměla ani na zaplacení insolvence. Tak se ptám, zda pojišťovna lidem co mají insolvenci uzavře pojistku. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, od roku 2012 jsem měla uzavřenu smlouvu o soukromém životním pojištění. Tato smlouva letos v květnu byla ukončena. V lednu až dubnu jsem ještě platila pojištění. Obdržím automaticky potvrzení o zaplaceném pojistném nebo musím požádat o vyhotovení tohoto potvrzení? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, prosím o radu v záležitosti úmrtí klienta – zrušení jeho smluv a uzavření smlouvy nové. Moje matka měla uzavřeny s Českou pojišťovnou dvě pojistné smlouvy. Bohužel zemřela 30.6.2019. Smlouvy nemám k dispozici, a proto nevím, na co konkrétně matka smlouvy uzavřela. Přesto finanční závazky plním za matku. Již jsem kontaktovala telefonicky Vašeho pracovníka z pobočky Vyšehradská Praha 2 krátce po úmrtí matky, který mě informoval, že pokud platím závazky vyplývající z těchto smluv, je pojištění platné a že máme počkat s uzavřením nové smlouvy až proběhne dědické řízení. Dědické řízení proběhlo a já jsem vlastníkem 2/3 nemovitosti a chtěla bych zrušit obě smlouvy na zemřelou matku a uzavřít novou smlouvu o pojištění nemovitosti. Musím se objednat na některou z poboček nebo se mohu kdykoliv dostavit bez objednání a na kterou pobočku v Praze 2 nebo Praze1 ? Předem mnohokrát děkuji za Vaši radu a budu se těšit na vzájemnou spolupráci. Přeji hezký den.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.