Dobrý den, mám dotaz k postupu pojišťovny, která vyřizuje odškodnění za úraz mého manžela. Úraz se stal v září v r. 2019 v penzionu v ČR a až v lednu nás pojišťovna požádala o veškeré podklady a zdravotní dokumentaci, které jsme jí poskytli. Nyní v květnu, ještě není celá věc uzavřená. Důvodem je údajně to, že hotel, kde se stal úraz, neposkytl této pojišťovně potřebné podklady, a dokonce nás zástupce pojišťovny požádal, abychom do hotelu zavolali sami a požadované dokumenty zaurgovali. Sice jsme to udělali, ale tento požadavek nám připadá zcela nepřijatelný. Na závěr doplním, že se hotel "vymlouvá" na pandemii, s tím, že má zavřeno a věc bude řešit po otevření. Chtěli bychom vědět jak dále postupovat, když z naší strany byly všechny dokumenty v pořádku předány, avšak celá věc není stále vyřízena. Děkuji
Dobrý den, mám smlouvu pojištění domácnosti od 23.3. 2016 za 1 000 Kč. Zároveň mám jinou smlouvu poj. domácnosti, kde platím vždy v říjnu 1 156 Kč. Vůbec nevím jak došlo k tomu, že platím obě smlouvy. Prosím o přezkoumání tohoto nedorozumění. První smlouvu platím na kód banky Raiffeisen, druhou na kód banky 0800. Děkuji za zprávu.
Dobrý den, dne 13.2. 2018 manžel prodal auto známé a druhý den ráno 14.2. 2018 jí auto odřel autobus. Ona ve stresu u nehody předložila manželovu zelenou kartu. Když to zjistila psala na Policii, že omylem předložila zelenou kartu majitele (mám kopie). My se tím nezaobírali. Ona dostala od České pojišťovny (pojišťovna autobusu) 9 828 Kč. A nyní problém. 18.11.2019 přišel dopis od naší pojišťovny Direct, že ukončili naši pojistnou událost a že jsme hradili pojistné ve výši 4 070 Kč. Kontaktovali jsme okamžitě tu známou a že jsme se dělili na 50%. Tedy její pojišťovna ČSOB uhradila 8 140 Kč a tu polovinu si vyžádala u naší pojišťovny Direct. Takže jsme ji zaplatili půlku pojistky. A včera tedy 26.3. 2020 jsme se dozvěděli, že manželovi sebrali bonusy za 36 měsíců a je vedený jako že on boural. Nikoho nezajímá že boural nový majitel podle kupní smlouvy. Mají na to právo? Je možnost to někde nechat prošetřit? Jsme z této situace už zoufalí když jsme nic nezavinili. Moc prosím o pomoc.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.