Dobrý den, chtěl bych se zeptat na kreditní karty v Česku. Brzy pojedeme do USA a budeme si půjčovat auto. Jak jsme se dočetli na anglických blozích o cestování, v USA je běžné mít ke své kreditní kartě (nebo už jako součástí benefitů) pojištění půjčeného vozidla proti poškození a odcizení, zkrátka ekvivalent havarijního pojištění. Nabízejí něco podobného i české banky? Děkuji.
Dobrý den, dne 8.6.2016 jsem při koupi sekačky dodavatele HECHT MOTORS s.r.o uzavřela prodloužení záruky-pojistné na období 8.6.2018-7.6.2019. Dne 9.5.2018 jsem dala sekačku k reklamaci s tím, že žádám o odstoupení od kupní smlouvy, jelikož se jednalo o třetí závadu na pojezdu. Jelikož s prodejnou po uplynutí 30-denní lhůty nedošlo ke shodě v mém požadavku, byla jsem nucena řešit záležitost právní cestou. Dnes došlo k naplnění mého požadavku odstoupení od kupní smlouvy a hodnota sekačky mi byla připsána na můj bankovní účet. Chtěla bych nyní vypovědět také Vaši pojistnou smlouvu. Prosím o sdělení, které doklady budete potřebovat zaslat. Děkuji
DOBRY DEN, MANZEL MEL PRACOVNI URAZ A DODAL OD PODNIKU K VAM POJISTKU A VYPLNENE VESKERE PAPIRY. RADA BYCH SE ZEPTALA, ZDA SE S TIM NEJAK POKROCILO. TAKE NA RUCE MA JIZVY PO POREZANI PRI NEHODE. RADA BYCH VEDELA, ZDA JE MOZNE ZADAT TR. NASLEDKY. VYPADA TO NEHEZKY. JE TO UZ DOCELA DOST DLOUHA DOBA A NIC NEVIME DIKY
Dobrý den, když by klient banky vypověděl pojistku na dům, která je vinkulovaná ve prospěch banky (Česká spořitelna) za hypotéční úvěr a sjednal novou až o měsíc a půl později a chtěl ji znovu vinkulovat, hrozí klientovi sankce za ten měsíc a půl prodlení? Prosím o rychlou odpověď. Mnohokrát děkuji. Nikola
Dobrý den, rád bych se zeptal, na jakou nezávislou instituci se mohu obrátit s přezkumem nevyplacení pojistného plnění od pojišťovny. Jedná se o tzv. pojistku na blbost, kde pojišťovna odmítla plnit z důvodu výluky "pojištění se nevztahuje na zanedbání stanovené obsluhy či údržby" Děkuji za radu a pěkný den
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.