Od 13.1.2016 platím prostřednictvím České spořitelny pojistku č. 5049613046 variantu A - pro cesty do zahraničí. Při stěhování do menšího bytu jsem ztratila kartu a průvodní certifikát. ČS mi sice vystavila platné potvrzení, ale chtěla bych získat duplikát karty tohoto pojištění. Co pro to mám udělat? Děkuji předem za odpověď, Blanka
Dobrý den, chci se zeptat, jak se nechat vyškrtnout u pojištění auta, kde jsem jako pojistník, ale majitelem (provozovatelem) auta je manželka. Co k tomu potřebuji a musí u toho být i manželka osobně? Nebo stačí když přijdu na pobočku sám? Musím na pobočku kde byla pojistka sepsána nebo můžu jít na kteroukoli pobočku ČPP? Děkuji za odpovědi, Tomáš.
Pokračování dotazu č. 4414: Pravděpodobně se jedná o pronikání zemní vlhkosti nebo o zbytky nějakých chemických látek v podkladních vrstvách krytiny, protože skvrny jsou v pruzích a pravých úhlech. Před položením této krytiny tam byla jiná krytina, která skvrny neměla. Reklamace byla zamítnuta s odůvodněním na znaky pronikání zemní vlhkosti.
Potřeboval bych se informovat ohledně plnění z pojištění domácnosti. Všiml jsem si, že se mi na nové podlahové krytině v roce 2015 začaly tvořit skvrny. Asi o půl roku později jsem založil pojištění domácnosti které m.j. kryje stavební součásti - lepené krytiny. Od té doby se skvrny min. zdvojnásobily a stále se to zhoršuje. V takovémto případě, pokud to má cenu abych nahlásil škodnou událost, jak by se to mělo férově řešit ze strany pojišťovny?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.