Dobrý den, u pojišťovny Slavia jsem 5.10.2017 ukončila povinné ručení na auto, které přešlo na jiného majitele. Pojišťovna mi měla vrátit zbytek peněz na účet. Dne 16.11. jsem byla peníze u pojišťovny urgovat a bylo mi sděleno, že 3.11.2017 odešly na můj účet. Číslo bankovního účtu jsme zkontrolovali a bylo v pořádku. Do dnešního dne však peníze na svém účtu nemám. Prosím o radu, kam se mám obrátit.
Dobrý den, chtěla bych se u Vás poradit ohledně vinkulace pojistného plnění u hypotéky. Banka nám vystavila vinkulaci na 1 mil. Kč a ve smlouvě uvádí, že finance z pojistného plnění budou vypláceny při znehodnocení nemovitosti buď oproti fakturám nebo po opravě nemovitosti svépomocí. Řeším problém, že kdyby se něco stalo, vše opravuje manžel svépomocí, tudíž nebudeme mít na opravu žádné prostředky vzhledem k tomu, že je bude mít banka. Zajímá mě, zda má na to banka právo. Pojistku si platím, abych při nějaké pojistné události mohla uvést nemovitost za pojistné plnění do původního stavu a ne aby mi na nich seděla banka. Přece si nepůjdu vzít půjčku (pokud by mi ji vůbec schválili), opravím nemovitost, doložím bance, vyplatí mi pojistné a já doplatím půjčku i s dalšími náklady? A ještě prosím o odpověď na dotaz, zda má banka právo vzít moje pojistné placené pojišťovně na nemovitost a hradit si s ním moje dluhy vůči bance (to má banka ve smlouvě, kde je uvedeno profinancování zadrženého pojistného plnění)? Na to přece slouží zástavní právo v katastru nemovitostí. Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den, platím si již přes rok pojištění v případě pracovní neschopnosti u BNP Paribas. Od června 2017 jsem byla po operaci 3 měsíce na neschopence, ale zaplaceny mi byly pouze 2. Ve smlouvě je uvedeno, že klienti mají nárok na vyplacení až od 31. dne neschopnosti, což je nehorázné, neboť platí pojištění i za tento měsíc, který není uznán. Kam jdou tyto peníze? Všude jinde ale platí, že jste pojištěn od 1.dne, což je i logické. Takže lidé si platí pojištění (u BNP) a když marodí pouze první měsíc, a to je většina, nedostanou ani korunu? To je přeci protiprávní a podvod. Chci se obrátit na ombudsmanku. Poraďte mi prosím, jak se bránit. Předem moc děkuji za odpověď.
Dobrý den, prosím Vás o informaci v souvislosti s úmrtím mého otce. Prosím o informaci, zda mu vaše pojišťovna pojistila přívěsný vozík za auto. Tuto informaci zjišťuji z důvodu dědického řízení a vyřazení uvedeného vozíku z evidence. Děkuji Vám za informaci a přeji hezký den. Miroslava
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.