Dobry den, ja sa chcem informovat, mi sme si zakupili pracku v Planeo elektro a dali sme si pripoistit zaruku cez vasu splocnost, ale sme sa odstahovali na Slovensko a nastal problem s Prackou. Poprosim o blizie informaci, ako by som mal postupovat ked si chcem uplatnit zaruku. Poprosim iformujte ma na mail.
Dobrý den, obracím se na vás s prosbou o radu. V červenci loňského roku jsem byl na vyšetření karpálních tunelů, kde mi řekli, že operace je nevyhnutelná. Termín operace koncem srpna. Do toho se mi stal 22.7.2016 úraz a byl jsem na dvou operacích palce pravé ruky. První byla 25.7, kde mi vložili destičku a 25.10 na druhé operaci - vytáhnutí. S tímto jsem byl do 12.2..2017 na nemocenské. Jelikož má PN a ÚN zvlášť, proplatili mi pouze, prý dle tabulek 63 dnů léčby. Ještě během úrazu jsem si naplánoval dle možností nemocnic operaci karpálních tunelů , kterou mi stanovili na 13.2.2017 levá ruka a 19.4.2017 pravá ruka, mezitím nezbytné rehabilitace. Ukončení nemocenské 2.7.2017. Ihned po ukončení úrazu a stanovení nové diagnózy jsem vše hlásil na pojišťovnu, kde mi přišlo vyrozumění, že z nemocenské na karpální tunely nedostanu opět nic, jelikož jsem neměl přerušení mezi diagnózou první a druhou. Můžete mi prosím poradit kde a jak se odvolat? Od 22.3.2013, si poctivě platím pojistku a k čemu, když téměř po roku nemocenské dostanu zaplaceno jen 63 dnů a to jen z úrazu. Podotýkám ještě, že denní odškodné na úraz mám sjednáno na 300,- od prvního dne a na nemocenskou 300,- od 29. dne. Děkuji za pomoc při řešení problému. S pozdravem V.K.
Dobrý den, mám u Vás pojistku se spořením a potřebuji konzultaci ohledně dosaženého úročení nebo něco takového. Na koho se mám obrátit? Místo bydliště Pardubice. Vznesl jsem písemný i telefonický dotaz, už je to min. měsíc a zatím se mi nikdo neozval. Je ochoten se se mnou o tom někdo bavit nebo není? Děkuji
Vážení, v 11.listopadu 2016 jsem na poště Praha 14, 198 00 uhradil 199,- Kč jako platbu pojistného u AIG pojišťovna. Moje smlouva s pojišťovnou však byla zrušena, neboť jsem byl takřka 2 měsíce v nemocnici - a nemohl reagovat např. na upomínky. V současné době už měsíc pátrám po tom, kde a na jakém účtu skončila má platba 199,-Kč. Pošta mě odkazuje na pojišťovnu, tam mi ale řekli, že dle mého variabilního symbolu 7545005474 dnes již zrušený účet nevykazuje nedoplatek, resp. přeplatek. Vodítkem by mohl být můj omyl, na složence jsem uvedl č.konta 2018550408/2600, přičemž správné číslo konta mělo být 2018500408/2600. Žádám vás tímto o pomoc. Sice jde o titěrnou částku, avšak já se na celou věc začal dívat z principiálních důvodů. Pošta tvrdí, že platbu odeslala, pojišťovna tvrdí, že platbu neobdržela. Předem děkuji za radu či pomoc.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.