Dobrý den, jsem účastníkem dopravní nehody jako poškozená, plnění škody uplatňuji u pojišťovny povinného (viníka nehody). Po tel. nahlášení pojistné události mi bylo, krom jiného, autoritativně doporučeno, že mám auto dát do smluvní opravny této pojišťovny. Mám škodovku (r.výroby 2004), opravu si přeji v autorizované opravně "škoda", ale bylo mi sděleno, že by mohl nastat problém s proplacením faktury - bez odůvodnění proč - z jakého důvodu. Jsem již v důchodu a opravdu nemám peněz nazbyt... Může mě takto nátlakově pojišťovna nutit k rozhodnutí přistoupit na využití jejich smluvního autoservisu, který ve mě nebudí důvěru? Je pro takové jednání pojišťovny konkrétní opora v zákoně? a ve kterém... Jsem vázána smlouvou uzavřenou mezi pojišťovnou a povinným ? Nejedná se o nekalou praktiku pojišťovny? Jak mohu postupovat v uplatnění svých práv. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, před lety jsem podstoupil operaci kolene a uplatnil jsem u pojištovny trvalé následky, bylo mi vyplaceno několik tisíc korun. Nedávno jsem podstoupil stejnou operaci stejného kolene, bylo mi řečeno, že jsem uplatnil trvalé následky na toto koleno a tím pádem nemám nárok na žádné peníze. Je tomu skutečně tak? Děkuji
preji si ohlasit skodu zpusobenou mnou na voze jineho majitele na adrese 34 Capicciola, 20144 Ste Lucie de Porto Vecchio. Cislo sve pojistky u Kooperativy nevim. Doklady o mem pojisteni jsou v CR. Na kterou e-mailovou adresu mohu poslat popis situace a fotografie skody + tech. prukaz poskozeneho vozu, pojisteneho taktez u Kooperativy v Praze. Me rodne cislo XXX Zdravi, M. Vanzurova
dobry den, mam dva roky od vas hyp.uver na 200 tis, s pojistenim proti neschopnosti splaceni - nemoc,,,prac,urad...Chci toto pojisteni zrusit a to z duvodu, ze jsme marodila vice nez dva mesice, a bylo mi sdeleno, ze mi nebude nic vraceno ponevadz, jsem sla na neschopenku umyslne,,Jsem rozvedena s min. platem, nemam penize nazbyt. .Jde toto zrusit, pripadne vyzadovat zpetne vraceni mnou nasporenou castku? Dekuji za odpoved,,Anna
Jsem po prac. úrazu v r. 2007 a až nyní jsem byl schopen dělat trochu pořádek v účtech. Mám sporožír.účet v ČS, strhává se mi jednou v roce / 15.3./ jako trvalá platba 748 Kč na účet v ČS a.s. čú.50016-1205841369/0800, VS_3950030854. Po dlouhém hledání a když mi na službě ČS - S24 řekli, že je to účet pojišťovny, mně napadlo, že by se mohlo jednat o pojištění bytu. Byl jsem od r.1996 zaměstnancem Živnostenské poj., která, jak jsem se později doslechl, stala dceřinou společností ČS a.s., rúznými převody pojistek asi došlo k tomu, že má platba nemá název protiúčtu. Prosím o pomoc s plnohodnotným zařazením a pro mně srozumitelným názvem protiúčtu mé platby.
Dobrý den, platím pojištění domu, domácnosti, odpovědnost za psa, občanů TOP 1, při úklidu mně spadl na zem tablet a rozbil se. Bohužel tento tablet ne ní náš a oprava bude dost drahá. Proto se ptám, zda se na to vztahuje naše pojištění. Děkuji Košteynová Helena číslo smlouvy je XXX
Dobrý den. Jsem klientem mbanky. Platím si cestovní připojištění 35 korun měsíčně. Nemám však žádný doklad. Platím již asi rok. Potřebovala bych nějakou kartičku pro cesty. Moje dcera, která si též platí toto pojištění, má klasickou kartičku. Mohli byste mi jí prosím poslat na mou e-mailovou adresu? Děkuji za odpověď a přeji krásné jarní dny. Blanka Ryšková
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.