Dobry den, po splaceni cele insolvence (100%) jsem si chtel zrusit ucty u rychlych poskytovatelu pujcek pres internet. Nekteri mi vyhoveli temer okamzite, nekteri nereaguji a dva poskytovatele mi odepsali, ze ucet nejde ze zakona zrusit, pouze zablokovat. Neni mi jasne, podle ktereho zakonu postupujou. Nechci jiz s nimi mit nic spolecneho, jelikoz je nebudu vyuzivat. Dekuji za odpoved.
Dobrý den, budu podávat žádost o oddlužení. Zajímalo by mě, co se stane s kontokorentem? Že dále nebude k dispozici je mi jasné, ale jelikož je téměř celý kontokorent čerpaný, tak ta čerpanou částku nahlásím insolvenčnímu správci i s ostatními dluhy, které budu v insolvenci splácet, nebo je to jinak? Děkuji za odpověď.
Pokračování dotazu č. 6823: Děkuji za odpověď pane Jermář. Myslela jsem, jestli to od těchto společnosti nelze zneužít tak, že by pak čerpala další úvěry na své jméno aniž by o tom nevěděla, lze to udělat? Z toho mám právě obavy, doufám že ji už žádná firma nepůjčí.
Dobrý den, kamarádka se topí v mikroúvěrech a bere si stále další. Je to tedy vždy od společností co figurují na portálech coolpujcky atd., čili by to měly být ověřené společnosti. Nemůže se jí ale stát když žádá od takových o půjčku, že jim pošle doklady, výpisy a ověřovací platby 1 Kč a oni pak vzhledem k tomu že toho má dost tak žádost zamítnou, tak nemůžou ty její info nějak zneužít? Prosím odpovězte, mám o ní strach.
Dobrý den, měl bych dotaz na pana Strašáka. Narazil jsem na vaší odpověď zde. Mám nyní osobní problém, na který bych rád našel odpověď. Byl jsem dlouholetým (ca 20 let) klientem Cetelemu, nyní Hello bank. K minulému měsíci jsem u nich měl půjčku, kterou mi před třemi lety schválili během devíti minut na částku 270 000 Kč za 9 115 Kč měsíčně. Minulý měsíc jsem tuto půjčku doplatil a nyní jsem žádal o 200 000 Kč na sedm let za 2 990 Kč měsíčně. Dnes mi tuto půjčku zamítli, jak popisujete, bez udání důvodu. Musím zdůraznit, že jsem nikdy! nebyl v prodlení splátek, jsem sedm let zaměstnán na stejném místě s příjmem kolem 30 000 Kč čistého. Nechápu, proč nejsou banky ochotny svým dobrým a dlouholetým klientům sdělit důvod, aby například mohli zrušit kontokorent, nebo kreditní kartu pro zvýšení bonity a ještě udělají problém, že uloží do systému neúspěšnou žádost, která tam zůstává několik let. Myslím si, že by každý měl mít právo vědět, za co je souzený a pokud má banka právo tyto informace nesdělovat, tak by ale neměla mít právo poškozovat důvěryhodnost kohokoli u jiné společnosti, pokud nic špatného neudělal. Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.