Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka

Půjčka - strana 137

spotřebitelský úvěr, půjčka, mikro-půjčka, konsolidace, refinancování, úvěry na spotřebu, leasing, bonita žadatele o úvěru, záznam v registrech dlužníků, mám šanci získat půjčku?

Nejlevnější půjčka od Zonky

Důvody pro zamítnutí půjčky

12.6.2019 Půjčka

Dobrý den, měl bych dotaz na pana Strašáka. Narazil jsem na vaší odpověď zde. Mám nyní osobní problém, na který bych rád našel odpověď. Byl jsem dlouholetým (ca 20 let) klientem Cetelemu, nyní Hello bank. K minulému měsíci jsem u nich měl půjčku, kterou mi před třemi lety schválili během devíti minut na částku 270 000 Kč za 9 115 Kč měsíčně. Minulý měsíc jsem tuto půjčku doplatil a nyní jsem žádal o 200 000 Kč na sedm let za 2 990 Kč měsíčně. Dnes mi tuto půjčku zamítli, jak popisujete, bez udání důvodu. Musím zdůraznit, že jsem nikdy! nebyl v prodlení splátek, jsem sedm let zaměstnán na stejném místě s příjmem kolem 30 000 Kč čistého. Nechápu, proč nejsou banky ochotny svým dobrým a dlouholetým klientům sdělit důvod, aby například mohli zrušit kontokorent, nebo kreditní kartu pro zvýšení bonity a ještě udělají problém, že uloží do systému neúspěšnou žádost, která tam zůstává několik let. Myslím si, že by každý měl mít právo vědět, za co je souzený a pokud má banka právo tyto informace nesdělovat, tak by ale neměla mít právo poškozovat důvěryhodnost kohokoli u jiné společnosti, pokud nic špatného neudělal. Děkuji

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena