Dobrý den. Mam dotaz. Moje banka je GE Moneybank. Davala jsem pozadavek ze chci snizit uroky mam u nich pujcku 190 000 a mam mesicni urok 22.50% a splatka je 4800mesicne a nebo pokus je mozne si vzit od nich 400 000 kc . Po tydnu mi bylo sdeleno ze jeste nic nevedi ze musi pockat na vedouci ... Pride vam to normalni..Maj na schvaleni 24 nebo 48 hodin a oni nic nevedi po tydnu.Uvazuji prejit do jine banky protoze tohle mne prekvapilo ze jim vsechno dlouho trva..
dobry den chtel bych se zeptat jsem slovak ziju v cz z pritelkyni ale nemam tu prechodni ani trvali bydliste ale pracuji mam smlouvu na neurcito a jsem klient ceske sporitelne a chtel bych pozadat o pujcku ve sporitelne mi nedaj tak sechci zeptat jestly nevite kdo by mi nabidl pujcku dekuji M.Duna
Dobrý den, prosím Vás mám dva běžné účty, každý u jiné banky. V jedné bance jsem využila nabídku na kreditní kartu. A jsem s ní velmi spokojena. Ráda bych se zeptala, jestli je možné využít nabídku na kreditní kartu i v té druhé bance? Tedy jestli mohu mít více kreditních karet. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dnes jsem si byl zažádat i půjčku u Mbank... I přesto, že již pracuju přes rok a mám stálý čistý příjem 32'618,- (bez dalších poplatků, výživného atd.) banka mi žádost zamítla s tím, že nejsem vhodný... :D O to mi ani tak nejde, spíš mě štve to, že jsem se oběvil v registru dlužníků.... Proč to dělají nebo jak se z registru dostat pryč? Předem děkuji za odpověď :)
Dobrý den, půjčila jsem si od GEmoney 250000 na 84 měs. se splátkou 4950.Nyní mám před sebou ještě 70 měsíců splácení a částka je 212 tis.Během této doby jsem přišla o práci a zhruba 5 měs. jsem byla se splátkami pozadu.Nyní má mzda 17500.Zajímalo by mě,zda se s tím dá něco dělat a nějak ušetřit. Díky M.Z.
Pokračování dotazu č. 1654: Děkuji, jedná se o návrh exekuce a její okamžité dohrazení z loňského podzimu a v registru Solus mám záznam od tel.operátora z října 2013. A určitě tam mám záznamy o zpožděných splátkách třeba o měsíc...nyní je to již v pořádku. ČISTÝ PŘÍJEM MÁM ASI 15000.-
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.