Pokračování dotazu č. 1654: Děkuji, jedná se o návrh exekuce a její okamžité dohrazení z loňského podzimu a v registru Solus mám záznam od tel.operátora z října 2013. A určitě tam mám záznamy o zpožděných splátkách třeba o měsíc...nyní je to již v pořádku. ČISTÝ PŘÍJEM MÁM ASI 15000.-
Dobrý den,mám od Vás již delší dobu kreditní kartu a v létě jsem využil Vaši nabídky "Hotovost na zavolanou".Na Vašich stránkách jsem se dočetl o "Extra hotovosti na zavolanou".Chtěl jsem se zeptat,zda-li bych mohl využít ještě tuto Vaší nabídku?.Děkuji za odpověď.S pozdravem K.Skála
Dobrý den, zajímalo by mě, zda existuje možnost, že si klient, který má záznamy v registru, veškeré dluhy po splatnosti má zaplaceny, ale ještě splácí úvěr ( cca 150000 ), Cofidis ( 40000) a kreditní kartu ( 30000), převede účet do banky, která jeho závazky sloučí v jeden. Ta větší půjčka je restrukturalizace a bylo mi řečeno v bance ve které ji mám, že pokud je úvěr restrukturalizován, nejde si vzít další. Nejedná se mi ovšem o další úvěr, chci jen ušetřit za poplatky a úroky, které platím ve 3 různých institucích. Nepotřebuji další peníze, potřebuji mít jednu banku a jeden úvěr. Děkuji za odpověď
Dobrý den.CHtěla bych se zeptat,v roce 2011 jsem byla klientem mbanky u které jsem si vzala půjčku.Bohužel jsem se dostala do platební neschopnosti ale naštěstí jsem všechny pohledávky u této banky zaplatila hotovostní platbou.Ale bohužel mi tato banka napsala do výpisu cbcb status zesplatněný úvěr a přitom jsem v co možná nejkratší době snažila jejich pohledávky zaplatit a nejsem si vědomá že by tento dluh museli předávat nějaké vymahačské firmě a tak bych se chtěla zeptat jestli se nedá nějakým způsobem zažádat o výmaz děkuji s pozdravem Lenka Beňová
Pokračování dotazu č.1639: Jen bych upřesnil předešlý dotaz, je zde zvykem, že finanční instituce poskytne půjčku tak jak jste to popsal, t.j po založení účtu a po prolustrování. Toto již tedy není dotaz v pravém slova smyslu jen reakce na Vaši odpověď. Jak jsem již zmínil v uvedené komunikaci s bankou, nepotřebuji znát nějaké specifické podmínky podle bonity, spíš mě zajímají jiné věci a to především sankční ujednání. Myslím, že by se ten postup měl změnit, pokud to tak ještě (u nás) nefunguje. Není vůbec proklientské si kvůli informaci ohledně smluvních podmínek pro porovnání zakládat účty u několika bank, které navíc ani nesídlí v místě mého bydliště a pak jim poskytovat veškeré informace ohledně mé bonity a nakonec zjistit že jejich podmínky jsou neakceptovatelné, ikdyž jak uvádíte jsou tou nejlepší volbou na trhu. Můj předešlý dotaz zněl spíše zdali to někdo dělá jinak než jak jste popsal, z Vaší odpovědi vyplívá že ne a že se Vám to tak osobně líbí - mě ne. Hold jsem byl zvyklý na jiný standard bankovních služeb , který k nám snad jednou v budoucnu také dorazí.
Dobrý den, rád bych se Vás zeptal jak mám postupovat když bych si chtěl vzít úvěr u banky a chtěl bych si dopředu ověřit jejich smluvní podmínky? Mám totiž smutnou zkušenost, že je nechtějí poskytnout! (a to i u hypotéky, ale to odbočuji) Níže bych uvedl příklad komunikace s bankou. Vybral jsem si pro začátek Zuno jelikož má jeden z nejnižších inzerovaných úroků. Existuje nějaká banka která to poskytne? Kdo vlastně ukládá bankám, že mají poskytovat informace ke smlouvám, poku vůbec někdo? ČNB? Je možné si na to někde stěžovat/podat podnět? (ČNB, ombudsman, nějaký výbor v parlamentu/senátu, poslanci, prezident, EU, atd...?) Zde doplňuji naši e-mailovou komunikaci:
Roman: Dobrý den, zvažuji Vaši banku jako jednu z možných k vzetí si půjčky. Byl bych rád kdybyste mi zaslali návrh smluvy, abych se na to mohl předem podívat.
ZUNO: Dobrý den R, na začátek vám děkujeme za váš zájem o ZUNO. Dovolte nám reagovat na vaši zprávu. Návrh smlouvy o ÚVĚRU není možné zaslat z důvodu, jelikož každá žádost je posuzována individuálně a každá smlouva o ÚVĚRU je unikátní. Pro zjištění podrobných parametrů je potřebné, abyste měl založený bezplatný ZUNO ÚČET a následně jste požádal o ÚVĚR. V případě schválení je okamžitě k dispozici smlouva o ÚVĚRU. V případě, že máte zájem o náhled rámcové smlouvy o poskytování produktů a služeb, vzor naleznete zde: https://www.zuno.cz/global/documents/zuno-smlouva-vzor.pdf
Roman: Dobrý den, zaslaný odkaz mi je k ničemu, zajímá mne smlouva k úvěru, nemám zájem o podrobně vyplněnou smlouvu, jedná se mi jen o nevyplněný vzor/ formulář, pokud to je problém, bohužel si budu hledat jinou banku, tak se nevykrucujte, zřejmě jste netransparentní průměr který českému bankovnímu trhu převládá.... Nevím proč mi tykáte a ani se nepodepíšete jménem a schováváte se za nějaký tým....
ZUNO: Dobrý den, dovolte nám reagovat na Vaši zprávu. Mrzí nás vyjádření Vaší nespokojenosti s nastaveným procesem v ZUNO bance. Pro bližší informace o smlouvě o úvěru, je třeba být klientem ZUNO banky, čili právě proto je potřeba si předem založit běžný ÚČET v ZUNO. Takový proces je nastaven iz důvodu Vaší bezpečnosti v případě zneužití Vašich údajům třetí stranou. Tento proces je prevence proti úvěrovým podvodům. Děkujeme Vám za důvěru a projevený zájem o naši banku.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.