Dobrý den, dostala jsem SMS od Vás, že mám přeplatek na kreditní kartě a že mám volat . Jenže mám začat šestnácti místným číslem karty, kterou nemohu najít. Jak mám dále pokračovat. Mám číslo účto, VS, první 4 a poslední 4 čísla karty, ale jinak nic. Prosím o radu a pomoc. Děkuji.
Dobrý den, chci přejít z Ge Money Bank k jiné bance. Čerpám na ní dva úvěry, které splácím, ikdyž někdy opožděně. Důvodem jsou vysoké úroky, písemné upomínky za 600 kč, které jsou odesílané každým 6. dnem znova, internetové bankovnictví které je velmi nepraktické. Přemýšlím nad Fio Bank, Air bank a nebo Mbank. Hledám způsob jak sloučit dva úvěry v jednu výhodnější splátku a mírnější sankce v případě drobného opoždění. Prosím Vás mohl byste mi poradit, která banka na trhu by pro mě byla nejvhodnější ? Předem mockrát děkují ;)
Dobrý den , chtěl bych zrušit bankovní kartu vydanou citibank , která mi byla aktivována pro O2 . Již několikrát jsem kontaktoval telefonicky - 233062250 - vaše pracovníky , hovory trvaly i několik desítek minut , vždy mi byl přislíben jakýsi formulář , který mi zašlou elektronickou poštou , jakmile doplatím poplatky za pronájem karty . Učinil jsem , ale nikdy nic nepřišlo . Prosím o info , jak tuto situaci a krtu ukončit . Děkuji Minařík
Dobrý den, rád bych se zeptal jak a hlavně kde mám zaplatit dluh, který mi poslala Česká Spořitelna. Vybíral jsem u bankomatu ČSOB veškeré peníze. Vzhledem k nedostatku peněz na poplatek jsem se dostal do Mínusu. Poté mi přišla sms, abych uhradil dlužnou částku? Prosím o pomoc, předem ďekuji
Dobrý den,pracuji již několik let každou sezónu na Mallorce a každý rok řeším ,kterou banku bych si měla zvolit na pořízení bankovního účtu abych nemusela posílat manželovi peníze /Eura/ domů poštou a přitom převodem měny nepřicházela o velké částky peněz?Je možné mít banku , která funguje po celé EU...??Platíme převážně kartou na Mallorce-Německo a Česko.Děkuji Tereza P.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.