Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak se dají ochránit velké částky na bankovním účtu. Při krachu banky garanční fond vyplácí náhradu v částce asi 2,7 milionu. Jak se dá zabezpečit vyšší částka, když nechci vést mnoho účtů u rozdílných bank, ani nechci investovat? Děkuji.
Dobry den, mam dotaz tykajici se investice po prodeji bytu. Jsem svedsky a cesky obcan s kontem v ceskych korunach. Po eventualnim prodeji a prevodu na toto konto mam nasledujici prani. Preji si menu v eurech nebo dolarech. Toto na zaklade predpokladane inflace v Cesku, kdy ceska koruna bude mene hodnotna v pomeru k Euru nebo dolaru. Mam moznost zalozit bankovni konto v eurech nebo dolarech? Nebo ponechat ceskou menu na ceskem konte a menit podle potreby kartou nebo prevodem na svedske koruny, eura nebo dolary? Jsou poplatky v ruznych bankach ruzne? Dekuji
Dobrý den, zajímá mě, zdali by se případná měnová reforma v ČR týkala též devizového účtu, který bych si zřídíla u některé z českých bank. Jestli tím že si peníze uložím na devizový účet by se těchto penéz měnová reforma netýkala? Je možné tímto způsobem ochránit peníze před měnovou reformou? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, mám doplňkové penzijní spoření (konzervativní program) u Generali a současné zhodnocení je -22 000 Kč. Mám žádost o výplatu předdůchodu, který by měl být vyplácen od června 2022. Znamená to, že převodem peněz na výplatu předdůchodu o těch 22 000 Kč definitivně přijdu? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, dne 29.4. 2022 jsem na obchodním místě pojišťovny Generali podal výpověď z DPS. Měl jsem za to, že výpověď začne běžet v následujícím 5. a 6. měsíci. Pojišťovna mi ale oznámila, že výpověd ji byla doručena až 10.5.2022 a výpovědní lhůta začne běžet až v 6. a 7. měsíci. Jedná pojišťovna správně, když od podání do údajného doručení je interval 11 dnů?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.