Dobrý den, v roce 2011 jsem založila měsíční termínovaný účet u KB v AUD, kam jsem převedla své úspory z několikaletého pobytu v zahraničí. V roce 2017 mi byl účet zrušen bankou bez jakýchkoliv instrukcí co dělat. Dopis byl odeslán obyčejně. Chtěla jsem si nyní peníze vybrat, ale peníze tam nejsou. Je možné, že se ke svým úsporám již nedostanu? Děkuji za odpověď
Pokračování dotazu č. 13453: Dobrý den, děkuji za odpověď. A ještě prosím sdělte podmínky, tj. bude nejspíš výpovědní lhůta a vznikne povinnost nějakých poplatků (spořím 21 let normální penzijní fond)? Z úspor potřebuji k dispozici 100 000 Kč. Děkuji. TS
Dobrý den, moc se v tom nevyznám. Vím, že úrok si banka strhne za úvěr, půjčku, hypotéku. Ale nechápu jak je to se spořícími účty. Za vkládání peněz na účet dostanu zase úrok já. Ale proč? Proč banka poskytuje spořící účtu zdarma a ještě nám platí úroky? Prosím vysvětlit. Děkuji
Dobrý den, zajímalo by mne, které finanční produkty nepodléhají dědictví (po úmrtí náleží uložené finanční prostředky obmyšlené osobě po doložení úmrtního listu). Vím o tzv. pojištění na přání. Rádi bychom touto cestou ošetřili část nemalého dědictví pro potomka, který se o nás stará. Druhý potomek se s námi roky nestýká a institut vydědění je nejisté řešení v případě budoucího napadení. Děkuji.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.