PROSÍM JAK JE MOŽNÉ ŽE VE SPOŘITELNĚ V OSTRAVĚ MI SDĚLILA PANÍ NA PŘEPÁZCE K MÉMU DOTAZU KDY PO PŘESTĚHOVÁNÍ JSEM ZMĚNILA ADRESU TRV. POBYTU A ŘÁDNĚ NAHLÁSILA ŽE NA STRANĚ SPOŘITELNY JE ADRESA SPRÁVNĚ ALE BOHUŽEL VÝPISY MI STÁLE NECHODÍ.. NA POŠTĚ JSEM SE PTALA TAM CHYBA NENÍ.. TAK DOTAZ KDE JE PRAVDA-???ZA VÝPISY PLATÍM A NEDOSTÁVÁM. DĚKUJI ZA ODPOVĚD HORNÁČKOVÁ
Dobrý den, jsem majitelem vkladní knížky na jméno č.7610100801/7940 a bydlím v Praze. Vzhledem k tomu, že příslušná pobočka v Praze byla dnem 30.září 2008 zrušena a nemám možnost se dostavit na jinou Vaši pobočku v republice, můžete mi poradit jakou formou mohu tuto VK zrušit a příslušný obnost převést na svůj osobný účet v České spořitelně. Děkuji.
Dobrý den, mám takový problém dala jsem v práci špatné číslo účtu a tudíž mi byla odeslána výplata tam kam neměla.Byla jsem se ptát v bance jak mám postupovat,ale nikdo se se mnou moc nebavil.Jen se banka podívala na chybně zadaný účet.kde už bohužel žádné peníze nejsou.Jiné informace mi banka bohužel neposkytla a já ted nevím jak se mám dále zachovat.Byla bych moc ráda kdyby jste mi poradili.Děkuji s pozdravem Mouková
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.