Dobry den, chcel by som sa spytat, nakolko aktualne a spolahlive su data na Vasej stranke. Konkretne by ma zaujimal zoznam bank a ich kodov - rad by som ho pouzil na validovanie cisla uctu v jednom mojom projekte (zamedzit zadavanie neexistujuceho kodu banky). Potrebujem vsak na to najst spolahlivy zdroj (na stranke CNB som vyslovene zoznam bank nenasiel), podla ktoreho by som si vedel data aktualizovat. Aby sa nestalo, ze odmietnem cislo uctu iba z dovodu, ze mam neaktualny zoznam. Dakujem
Pokračování dotazu č. 3235: Dobrý den, doplňující otázka - důvody proč nepřejít ze ZUNO do mateřské RaiffeisenBank? Equa - OK, dobrý - žádné poplatky, spoření do 200000 0,8%(to by relativně šlo) , nad už jen 0,2% (to je jak když je tam rovnou 0,0% - ani těch 0,8 není žádné terno, jenže tak to dnes bohužel je=>max je dnes asi 1,0%). SMS o pohybech na účtě - nedočetl jsem se. Air-bank - vzhledem k tomu, že opravdu téměř nevybírám z bankomatu, tak by také šla (malý tarif) - sms o pohybech nevidím,.. Spoření opět limit do 250000,- (ale je tam i běžný účet do 100000,- 1% => takže teoreticky limit 350000,- ?? Jak je to s limitem - přesáhnu, tak budu spořit 0,2%, nebo do 250000,- 1% + cokoliv nad 0,2% - sčítá se to? Ohledně RaiffeisenBANK právě nevidím žádný pádný důvod, proč nepřejít tam,.. Vedení zdarma (platím pořád něco-aktivní využívání není problém, ale těch 15000 příchozí je pro běžné klienty docela dost) => Equa pouze 10000,- ,nebo! (zdůrazňuji nebo) 3x platba kartou (beru, že obojí u Equa není pro běžného člověka v ČR problém. U RB je to min 15000,- + 3 výběry, né nebo) Bankomaty zdarma Karta zdarma, nálepka zdarma,.. Spoření 0,70% (eFlexi s výpovědní lhůtou 21dní) až do 750000,- (to se hodí - Equa "pouze" do 200000,-) SMS o pohybech 4,- :-( ..to není pěkné (aspoň že emaily mají za 0,- - ale sms je sms) Jako hlavní vadu tedy vidím těch poměrně vysokých 15000,- jako jednu z podmínek pro vedení účtu zdarma,.. Děkuji, David
Dobrý den, Mám banku ZUNO - kam přejít? Už mě kontaktovala mateřská Raiffeisen (měl jsem účet plus =>žádné poplatky (párkrát zaplatit kartou, nebo mít na účtě dostatečnou hotovost nebyl problém), sms o každém pohybu, dříve vždy mezi 3 prvními bankami s nejvyšším úrokem) Rád bych opět pokud možno za nic neplatil, měl přehled o pohybech na účtě, automatické přesouvání na spořící účet bylo taky fajn (nerad dávám peníze někam na X let, aby mi to navíc vydělalo sotva pár korun), nepotřebuji půjčky, vybrat peníze mi stačí třeba 1x za 1/4 roku, abych měl vůbec něco u sebe, nepotřebuji kamenné pobočky, povolené přečerpání, výběry v cizině také ne, atd,.. Prostě něco, co se nejvíce podobá ZUNU pro cz platby. Děkuji a přeji pěkný den, David
Existuje nějaká banka nebo pobočka mezinárodní banky, kde bych si mohla vybrat peníze z mezinárodního účtu? žila jsem v zahraničí, ale teď v ČR a nemohu si vybrat peníze z bankomatu, protože už je bankovní karta nefunkční a z internet bankingu se mi to nedaří. Účet mám ve Skotsku u TSB banky.
Dobrý den, můj dotaz se týká bankovních informací. Když se policie dotáže investiční společnosti na informace týkající se klienta a v žádosti se odvolává na ust. 8/1 tr. řádu, jsem povinen odpovědět nebo je zde nutný postup podle ust. 8/2 tr. řádu, tak jak je to u bank (bankovní informace)?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.