Dobrý den, mám u Vaší banky běžný účet. Po rozvodu jsem se přestěhoval a na internet. bank. jsem změnil doručovací adresu. Nová kreditní karta mi ale stejně přišla na starou adresu. Bývalá manželka mi ji předala, protože jsme se rozešli v dobrém, jinak by vybrala až 40000, protože PIN zná. Jak to je se zasílání Vašich debetních kaket, jsou bezkontaktní a chodí do schránek, jako by to nebylo nic o penězích. Může je vybrat každý pošťák. Karty by měly rozhodně chodit poštou do vlastních rukou!
Dobrý den, prosím o radu. Manžel měl u ERA účet a když zemřel, byla jsem ho zrušit. Předložila jsem úmrtní list, ale ten nestačil. Zapomněla jsem jaký doklad mám ještě přinést. Notářské rozhodnutí? Prosím poraďte. Děkuji a přeji hezký den. Vaňková manžel Jaroslav Vaněk 27.4.1944 -- 13.5.2016
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.