Dobry den, mam jeste dodatecny dotaz k dotazu c. 3564 z 16/5/17 tykajici se zmeny frekvence vypisu z bezneho uctu a sporiciho uctu PRIMA (UniCredit Bank). Momentalne dostavam vypisy 4x rocne postou. Nemam intern. bankovnictvi. Nabizi UniCredit banka krome 4x rocne vypisy frekvenci 2x rocne a nebo je moznost i jen 1x rocne. Dekuji za odpoved.
Dobrý den, mám dotaz ohledně karty. Pan Daniel F. si nechal poslat kartu na firmu a dle internetového bankovnictví byla karta zaslána. Nevíme kam byla zaslána a nebyla ani doručena, jelikož ji nemá a nebyla ani aktivována. Jak máme v takovéto situaci postupovat? Velice Vám děkuji a přeji pěkné páteční odpoledne. S pozdravem
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.