Dobrý den, moje známá se dostala do svízelné situace. Má u vás účet. Je po operaci mozku a jeden z důsledků je, že se jí začaly (nevratně) třást ruce tak, že se její podpis v lepším případě nepodobá podpisovému vzoru, v horším případě je zcela nečitelný. Protože se rychle vyčerpá, vyřizuji za ni tento dotaz já. Prosím, mohli byste mi napsat, jak se v tomto případě postupuje? Informaci jí pak předám. Děkuji za brzkou odpověď. S pozdravem Slosarčíková
Dobrý den, v dotazu číslo 3620 je uvedeno, že lze vybírat eura z bankomatů v ČR. Bohužel na stránkách firmy Travelex je uvedeno, že od 12/2016 jejich bankomaty nevydávají v čr jinou měnu než CZK. Věděli byste tedy o bankomatech jiné společnosti, kde lze vybírat eura? Děkuji
Dobrý den, s manželem máme společný účet, k němu 2 platební karty, které využíváme každodenně, dispoziční právo má manžel od založení, tedy už cca 15 let. Dnes šel vybrat na přepážku a tam mu řekli, že nemá dispoziční právo, když se domáhal toho, kdo ho zrušil, nemohli mu odpovědět, protože sami nevěděli. Kam si mám stěžovat, ředitel nejmenované pobočky krčí rameny pouze.
Dobrý den, vyplatí mi v CZ některá banka nebo jiná instituce šek od švédského finančního úřadu? Jde o šek za tzv. ROT-avdrag, to je státní příspěvek na stavební práce pro soukromé osoby. 70% z ceny za práci zaplatí zákazník, 30% hradí stát, z toho si odečte daň 20% a zbytek pošle šekem řemeslníkovi cca po 2-3 měsících. Jenže to už budu v CZ a zpět se hned tak nechystám.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.