Dobrý den, ráda bych se informovala, zda mi banka může po uplynutí retenčního období nastavit tarif, jaký se jí zlíbí? U Raiffeisenbank jsem si sjednala firemní účet, který byl 1. rok zdarma (eKonto start), poté mi naskočil placený tarif 100 Kč(při aktivním užívání účtu)/400 Kč (při neaktivním využívání), o kterém se ve smlouvě nepíše. Účet jsem zrušila, avšak nechala jsem se retenčním oddělením po telefonu napálit a kývla na prodloužení bezplatného účtu na půl roku a opět se bohužel nezajímala o to, co nastane po uplynutí této doby. Po 7 měsících jsem zjistila, že mi byl nastaven tarif ekonto KOMPLET s poplatky 500 Kč(aktivita na účtu)/800 Kč (neaktivita na účtu) a přišla opět o peníze. Navíc na webu RB píší, že tento tarif je určen firmám s obratem nad 50 mil. ročně, což se mě netýká. Uznávám, že bylo mou chybou se neinformovat, nechápu však, že banka mi může dávat tarify, jaké se ji zlíbí a neinformovat mě o tom předem a není nutné opět uzavřít smlouvu. Lze v této věci ještě něco podniknout? Moc děkuji za odpověď
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda může fyzická osoba, které jsem sdělila číslo mého bankovního účtu pro jeho potřebu povinných plateb, toto číslo předávat dalším osobám? Několikrát jsem tuto osobu slušně žádala, aby číslo mého BÚ (jsem také fyzická osoba), nikomu nesděloval a on tohoto nedbá. Je číslo mého BÚ osobní údaj? Jedná se v tomto případě o porušení zákona na ochranu osobních údajů? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.