Dobrý den, s manželem máme společný účet, k němu 2 platební karty, které využíváme každodenně, dispoziční právo má manžel od založení, tedy už cca 15 let. Dnes šel vybrat na přepážku a tam mu řekli, že nemá dispoziční právo, když se domáhal toho, kdo ho zrušil, nemohli mu odpovědět, protože sami nevěděli. Kam si mám stěžovat, ředitel nejmenované pobočky krčí rameny pouze.
Dobrý den, vyplatí mi v CZ některá banka nebo jiná instituce šek od švédského finančního úřadu? Jde o šek za tzv. ROT-avdrag, to je státní příspěvek na stavební práce pro soukromé osoby. 70% z ceny za práci zaplatí zákazník, 30% hradí stát, z toho si odečte daň 20% a zbytek pošle šekem řemeslníkovi cca po 2-3 měsících. Jenže to už budu v CZ a zpět se hned tak nechystám.
Dobrý den, prosím o radu v následující záležitosti. V roce 2010 na můj účet v Komerční bance, byly provedeny (mimo jiné) dva vklady v hotovosti, které na výpisu z účtu, které mám k dispozici, nemají žádné informace o vkladateli. Potřebuji zjistit, na kterých pobočkách banky tyto vklady byly provedeny. Pomohlo by mi to velmi v identifikaci vkladatele. Lze třeba podle čísla transakce na výpisu z účtu identifikovat pobočku? Případně jak dlouho banky archivují papírový doklad vyplněný a podepsaný vkladatelem? Děkuji za informace.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.