Dobrý den, vzhledem k informaci, že Česká spořitelna ruší k 1. 2. 2018 proplácení šeků k inkasu, rád bych se zeptal, jaké má nyní zákazník možnosti, pokud obdrží šek ze zahraničí: 1) Které banky šeky k inkasu proplácejí? 2) Jaké bývají podmínky proplacení šeků? 3) Jaké jsou k proplacení šeků alternativy? Předem děkuji za odpovědi.
Odeslala jsem platbu na účet Fio banky, bohužel jsem neuvedla ID příjemce do kolonky VS, ale napsala jsem to do zprávy pro příjemce. Příjemce ma FreePay kartu a říká, že mu platbu bez toho nepřipsali a mně se zpět peníze nevrátily. Kde je chyba? Děkuji za odpověď
Dobrý den, ve středu 27.9.2017 jsem chtěl telefonicky zrušit platební kartu. Operátor mi sdělil, že se mi banka telefonicky ozve. Zatím se tak nestalo. V neděli 8.10. odjíždím a budu dlouhodobě nedostupný. Nerad bych se stal neplatičem. Prosím sdělte mi, jak mám postupovat.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.