Dobrý den, obracím se na vás s dotazem, proč mně v našem městě nejdou z jednoho bankomatu vybrat peníze (bankomat hlásí, že kartu nejde přečíst), ale z jiného bankomatu vyberu bez problémů. Podotýkám, že v obou případech jde o bankomaty České spořitelny. Děkuji a přeji pěkný den!
Dobry den, ma druha osoba, ktera ma dispozicni pravo (podpisovy vzor atd.), moznost manipulovat s penezi take po umrti osoby, ktera je majitelem uctu? Jestlize ne, co je potreba sjednat? Muze take tato druha osoba sjednavat prevody, treba zaplaceni poplatku za pobyt v nemocnici a socialni sluzby, popripade poplatky za pohreb? Dekuji
Dobrý den, uhradila jsem na účet u HELLO BANK! částku se špatným VS. Nyní mám problém s opravou VS. Chtějí po mě žádost s podpisem majitele firmy. Podle mě, když nemohou identifikovat platbu, tak by ji měli vrátit na účet odkud přišla, a nebo na základě mé žádosti VS opravit. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, vzhledem k informaci, že Česká spořitelna ruší k 1. 2. 2018 proplácení šeků k inkasu, rád bych se zeptal, jaké má nyní zákazník možnosti, pokud obdrží šek ze zahraničí: 1) Které banky šeky k inkasu proplácejí? 2) Jaké bývají podmínky proplacení šeků? 3) Jaké jsou k proplacení šeků alternativy? Předem děkuji za odpovědi.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.