Dobrý den, mám dotaz, zda má UniCredit bank ombudsmana. Na infolince banky mě nebyli schopní sdělit, zda má banka ombudsmana a po chvilce dohadování mě odkázali na email Info@unicreditbank.cz s tím, že ombudsmana nemají. Na koho se mohu obrátit v případě, že nesouhlasím s postupem banky v případě splácení úvěru. Podotýkám, že tento problém řeším už víc jak rok a dotazy na informační email jsem již zasílala. Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den, povšimla jsem si u Fio banky poněkud opožděnějšího sdělování sražených plateb (trval. pří kazů) - a sice sdělování formou e-mailových zpráv, jinak sama o sobě tato služba, kterou mám zřízenu, funguje. Čím jsou však způsobovány ty opožděné e-maily - přesněji se jedná o potvrzení této banky o odeslaných platbách trvalých příkazů...a v kolik hodin, kolikrát denně, dochází tedy k tomu odesílání trvalých příkazů. fin. částek z běžného účtu? Děkuji za informaci. V, Kubištová
Dobrý den. Našla jsem v dokladech vkladní list Poštovní banky v hodnotě 10 000,-Kčs. Je na něm nalepená ochranná známka a evidenční číslo, jinak nic - žádné datum ani jméno. Na poště nic neví a ČSOB také ne. Kam se mám obrátit na radu, pokud se s tím dá ještě něco dělat. Děkuji Martina
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.