Dobrý večer pane Jermáři, četl jsem váš článek o soudech, které klienti angažovaní v "Poplatky zpět" prohráli a nyní mají zaplatit soudní poplatek bance. Také jsem se nechal zlákat a podepsal plnou moc na zastupování proti Komerční bance. Do dnešního dne- 17.8.2015 nevím, kolik a případně komu zaplatit. Prosím o radu. Děkuji za ochotu.
Dobrý den,chci se zeptat, měl jsem u banky učet a půjčku 100 000 Kč, zároven kontokorent, u kterého jsem před třemi lety spadl do mínusu 900 Kč, částka byla vzápětí uhrazena, ale jsem na černé listině a díky tomu mám teď problém s vyřízením hypotéky. Dozvěděl jsem se od svého finančního poradce, že banka mě muže z černé listiny vymazat, děkuji za odpověd a za radu
Dobrý den, zajímalo by mne, zda si děláte legraci, nebo to myslíte vážně. Jako společenství vlastníků jednotek Horská 605/14 v Liberci máme u Vaši banky léta běžný i spořící účet. Viz poslední výpisy za 7/2015: běžný účet 0,01 procent p.a. spořící účet 0,05 " Takže za vypůjčené peníze téměř zadarmo, vyděláváte na poskytovaných úvěrech nehoráznými sazbami. Očekám urychleně Vaši odpověd´, zda se polepšíte, nebo si máme vyhledat jinou solidní banku. S pozdravem F.M.
Dobrý den, zajímala jsem se o vázaný účet u Equa Bank. Sdělili mi, že ho poskytují pouze právnickým osobám, což ovšem není na webových stránkách nikde uvedeno. Zajímalo by mě, zda lze poskytnout tuto službu OSVČ, která je zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákon, paragraf 420 (2) definována jako podnikatel. Mnohokrát děkuji za Vaši kvalifikovanou odpověď.
Dobry den, Jsem klient Ceske Sporitelny, momentalne na dlouhodobem pobytu v Kanade. Pripravuji se k rozvodovemu rizeni a protrebuji dolozit historicke udaje o mem bankovnim uctu v Ceske Republice. Muzete me prosim pomoci najit kontaktni emailovou adresu (nebo fax?) na kterou se mohu obratit s timto dotazem?
Dobrý den, přišla mi na email tato zpráva (níže). Ráda bych se zeptala, zda je „pravá“, skutečně od Vás. Děkuji. Renata Štastná
From: GE Money [mailto:ge@certwizard-local.cz] Sent: Tuesday, July 21, 2015 11:45 AM Subject: Certifikaty aktualizaci Vážený zákazníku, Rádi bychom Vás informovali, že byly změněny naše bezpečnostní moduly. Pro vaši bezpečnost, je třeba aktualizovat aktuální certifikáty. Přihlášení a aktualizaci
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.