Dobrý deň, chcela by som sa spýtať resp. poradiť. Manžel má účet v Era ČSOB - a minuly mesiac ( oktober) t.j. vo výpise mu prišla ponuka, na zmenu banky do Royal BS. Nevšimli sme si, že sme mali napísať písomnú žiadosť do 6.12.2015 , ak s tým nesúhlasíme. Takže manžel má teraz peniaze na ich účte a nemôžeme sa k nim dostať.Mohli by ste mi prosím nejako pomôcť alebo poradiť čo máme robiť. Ako si ma manžel vybrať peniaze z ich účtu. Ďakujem za akúkoľvek radu, pekný den.
Mám dotaz před 14 dny jsem vybírala z bankomatu Ge -money Bank 16 000kč všechno proběhlo normálně a bankomat signalizoval vemte si peníze ale bohužel žádné peníze bankomat nevydal.Poté hned jsem volala na centrálu číslo co bylo uvedeno na bankomatu a nahlásila jsem problém pani mi řekla že bankomat zablokují a že výběr se anuluje že mám být v klidu.Poté jsem vykonala už tři návštěvy mé téže banky a nic se neděje prý se to ověřuje 16 tisíc mi z účtu odepsali což mě naštvali mám strach že o ty peníze příjdu prosím poraďte dík.
Pokračování dotazu č. 2285: Dobrý den, děkuji za radu, ale pro mě neuspokojivou. Žiju na malém městě, kde jsou pouze dvě banky, KB a Čs.spořitelna a platím z účtu veškeré platby, SIPO, trvalé příkazy ap a v případě změny banky bych na jednání musel vždy někam jezdit, což mi nevyhovuje. To se Vám velmi lehko řekne, změnit banku, ale v praxi je to pro mne velmi složité. V každém případě děkuji za odpověď. SLANINA Jaroslav
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.